Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
Autor: Czytelnik IP 83.16.94.*
Data wysłania: 2008-07-01 20:56
Temat: Ecco Holiday musiało odwołać wycieczkę
Treść: Wykacje na Krecie wykupiliśmy w grudniu 2007. Zarezerwowaliśmy pokój rodzinny w Studio Lili niedaleko Iraklionu. Na Ecco Holiday zdecydowliśmy się głównie ze względu na atrakcyjny dla nas termin lotów (wylot z Katowic w niedzielę 15.06.2008 powrót w niedzielę 29.06.2008). W piątek 13.06 zostaliśmy powiadomieni telefonicznie, że holel odmówił przyjęcia naszej rezerwacji!!! (jak to możliwe przecież zapłaciliśmy w grudniu??!!). zaproponowano nam alternatywny hotel - w zupełnie innej lokalizacji - wszyscy byliśmy już tak nastawieni na wyjazd, że przystaliśmy na ofertę (teraz myślę, że biuro doskonale wie, że klienci poinformowani w ostatnim momencie o zmianach są tak zdesperowani, że statystycznie prawie nigdy nie rezygnują z zaproponowanej alternatywy - to jest działanie z premedytacją). W sobotę po południu, kiedy byliśmy już praktycznie spakowani powiedziano nam, ze centralwings przesunął termin wylotu z niedzieli na poniedziałek. ta informacja całkowicie wytrąciła nas z równowagi - zaczęliśmy po raz pierwszy czytać opinie na temat tego biura (mądry Polak po szkodzie) i naprawde się przeraziliśmy. Na szczęście sam pobyt w zaproponowanym hotelu Elpida w Istro okazał się przyjemny, przed wszystkim dzięki miłej obsłudze hotelowej (czego nie można powiedzieć o rezydencie Ecco Holiday - aroganckim cwaniaczku), naprawdę świetnej kuchni i bardzo ciekawej lokalizacji. Powrót do domu to znowu katastrofa: na dzień przed wylotem otrzymaliśmy informację, ze wszystko jest OK - mieliśmy wyjeżdżać z hotelu na lotnisko zaraz po śniadaniu w Katowicach mieliśmy być o 15,30. W tarkcie śniadania dowiedzieliśmy się że nasz lot będzie opóźniony o 14 godzin!!! (Następny zbieg okoliczności - bardzo ciekawe jest to, że w tym samym czasie w hotelu byli goście, którzy przyjechali z biurem Easy Travel również korzystając z tego samego przewoźnika i o dziwo nie mieli żadnych perturbacji ani w jedną ani w drugą stronę). Z pokoi musieliśmy się wymeldować o godz 12.00 i resztę dnia spędzić na walizkach - biuro zapewniło łaskawie jeden pokój dla najmłodszych dzieci. Do domu zamiast w niedzielę w godzinach popołudniowych, dotarliśmy w poniedziałek rano o godz 10,00!!! To był prawdziwy koszmar, mamy małe dziecko, nie wspominając o tym, że po nieprzespanej nocy zamiast planowanych 2,5 godz jazdy samochodem w niedzielę, musiałem się przebijać się między TiR-ami przez ponad cztery godzinę w poniedziałek rano. Na koniec, żeby oddać sprawiedliwość, Ecco Holiday próbowało oczywiście zrekompensować ww. zdarzenia, ekstra wouczerami - 15 euro/dorosłą osobę do wykorzystania na wycieczki fakultatywne w trakcie pobytu oraz jak na razie obietnicą zwrotu kosztów jednego dnia oraz kosztu kolacji w ostatnim dniu (też do 15 euro/osobę), jednak pozostaje wielki niesmak, że zostaliśmy potrakowani nieprofesjonalnie, częsciowo zmanipulowani i oszukani, narażeni na niepotrzebny stres i zmęczenie - nie za to płaciliśmy w grudniu 2007r. Na pewno więcej z tym biurem nigdzie nie pojedziemy i nikomu go nie polecimy.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij