|
Wątek:
|
Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.79.62.*
|
Data wysłania:
|
2008-07-04 16:22
|
Temat:
|
Jakie macie doświadczenia z biurem Wezyr?
|
Treść:
|
Tak owszem biuro może zmienić hotel - ale nawet w przypadkach last minute musi o tym poinformować turystę na 2 dni przed odlotem (i to jest punkt umowy oraz możliwość rezygnacji z wycieczki w takiej sytuacji bez dodatkowych kosztów - znam te warunki i punkty na pamięć). A nie turysta dowiaduje się w momencie przybycia do hotelu, że nie ma miejsc - a zdziwiona rezydentka struga wariata, że zaledwie 2h temu potwierdzała, że są miejsca - więc albo słabo umie mówić w danym jezyku albo...brak mi pomysłów - mieliśmy taką sytuacją - wszytsko na stronie www.wezyr.turystyka.pl
|