TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Inne związane z branżą

Czasopisma o tematyce podróżniczej na minusie

Data wysłania: 2015-12-26 23:54 Autor: Czytelnik IP automat

Aktualność:
Według dostępnych danych, w ostatnich trzech kwartałach 2015 roku spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych.

Na podstawie analizy Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, najbardziej popularnym pismem podróżniczym okazał się "National Geographic Polska". W okresie od I do III kw. sprzedano 33 381 egzemplarzy - jest to liczba o ponad 16% mniejsza w stosunku do analogicznego okresu w roku ubiegłym.

Drugim najbardziej popularnym pismem okazał się miesięcznik "NG Traveler", sprzedano 22 121 egzemplarzy - o blisko 10% mniej, niż w roku ubiegłym.

Ostatnie miejsce na podium zajął miesięcznik "Podróże" - jego sprzedaż ukształtowała się na poziomie 9 626 egzemplarzy - spadek w skali roku wyniósł prawie 2,6%.

Czwarte miejsce zajął miesięcznik "Voyage" ze sprzedażą 5429 egz. - to wynik o ponad 31 % słabszy niż w roku ubiegłym.

Dane ilustruje tabela poniżej:




    • Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych 

      [2015-12-26 23:54 89.76.65.*]

      Może mniej reklam, a więcej artykułów? Czy wydawcy tak trudno to pojąć?
      Zarówno Podróże jak i Voyage przestałam kupować ze względu na dramatyczną ilość reklam.   odpowiedz »

    • Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych 

      [2015-12-28 10:16 89.67.245.*]

      W czasopismach jest coraz mniej do czytania, coraz więcej tekstu, a mniej treści i mnóstwo reklam.   odpowiedz »

    • Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych 

      [2015-12-28 18:49 31.11.187.*]

      Jak mogła nie spaść sprzedaż, kiedy czasopisma te bardziej przypominają reklamowe foldery i pop- magazyny niż fachowe poradniki dla turystów.   odpowiedz »

      • Spadła sprzedaż miesięczników podróżniczych 

        [2015-12-29 20:48 78.133.202.*]

        Jestem czytelnikiem Travelera i NG POLSKA od wielu lat. Zauważam wprawdzie komercjalizację wyrażającą się coraz większą ilością reklam ale nadal znajduję tam wiele ciekawych informacji praktycznych oraz inspiracji do własnych wyjazdów. Myślę, że w bardzo pozytywny sposób oddziałuje na kształt pisma osoba redaktor naczelnej - wielkiej propagatorki i miłośniczki podróży i przyrody.
        Aleksander Chromicz   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję