|
Wątek:
|
czy tak powinno być ? pilne
|
Autor:
|
Czytelnik IP 79.186.212.*
|
Data wysłania:
|
2016-02-01 17:07
|
Temat:
|
czy tak powinno być ? pilne
|
Treść:
|
Przede wszystkim: Jeżeli na umowie podane są godziny lotu, są jej istotnym elementem. Każda zmiana godziny lotów to zmiana istotnych warunków umowy. Przy zmianie godzin lotów klient może się na nowe nie zgodzić i odstąpić od umowy. W takim przypadku przysługuje mu zwrot całej wpłaty. Wyżywienie: w normalnym biurze klient miałby zapewnione śniadanie, w tym przypadku w dn. 28.06 oraz kolację w dn. 08.07. oraz pokój do dyspozycji co najmniej do 21.00 (wylot o 03.35, na lotnisku o 01.35, wyjazd z hotelu ok. o 22.00-00.00 w zależności od odległości i miejsc zbiórek. Na umowie powinny być szczegółowo określone świadczenia: Termin, ilość noclegów, ilość i rodzaj posiłków. Jeżeli podane w świadczeniach jest 11 noclegów z HB, klientowi przysługuje 11 śniadań i jedenaście obiadokolacji
|