Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Zapłać za ten sam lot 3 razy, a dostaniesz.... aresztowanie GRATIS!
Autor: Czytelnik IP 83.29.218.*
Data wysłania: 2006-02-01 19:06
Temat: Po części są sami sobie winni...
Treść: Po pierwsze, loty łączone "tanimi liniami" (każdymi) nie mają tzw. gwarancji trasy - znaczy to tyle, że jeżeli mamy lot KRK-LON-BCN, to są to dwie oddzielne rezerwacje (nawet w przypadku easyJet, gdy jest to jeden numer rezerwacji), dwa zupełnie niezależne loty itd... Nikt nie daje gwarancji, ze się zdąży na następny... Tu jest właśnie to ryzyko... Klient płaci mniej, ale musi się z tym liczyć... ULC może jedynie nam pomóc w uzyskaniu odszkodowania za lot, który się opóźnił lub był odwołany, ale na pewno nie za nasza lekkomyślność....
Bagaż dodatkowy jest zabierany na pokład w miarę dostępnego miejsca... Skoro poszkodowani czytelnicy uważają, że ich bagaż w Sewilli (czy Jerez) nie był za ciężki (miał 15 kg, czy więcej?), to jakim cudem w Londynie było więcej??? Napęczniało? A może w Jerez ktoś im zrobił przysługę przy chceck-in'ie i nie policzył za nadbagaż??? Teraz i tej osobie mogą narobić tzw. smrodu...Właśnie takim postepowaniem klientów obsługa uczy sie na błędach... Zasada "rób tylko to, na co zezwala Ci regulamin" chyba na lotniskach bedzie zdecydowanie bardziej przestrzegana... Żadnych wyjątków z nadbagażem, bo Cię i tak zbesztają z błotem (czasami przez przypadek)...
Kolejna sprawa to to, że "tanie linie" wcale nie są takie chętne do darmowego przebukowania na inny rejs... I to jeszcze w przypadku, gdy pasażer nie zgłosił się w określonym czasie i miejscu do odprawy (a tak było w tym przypadku w Londynie Stansted)... Nie ma w tym nic nienormalnego, że linia nie chce dwa razy mieć zajęte miejsce, a płacone tylko raz... Nie jest to instytucja charytatywna...

Współczuję pasażerom, ale uważam, ze niestety w tym przypadku winą Ryanair'a było to, że zmienił im lot z Sewilli do Jerez (o czym zostali poinformowani) i tyle... To, że wybierając sie na wymarzone wakacje "tanimi liniami" nie poczytali, jak takie linie działają i co klient dostaje za niską cenę...

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij