Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Ecolines
Autor: Czytelnik IP 89.161.20.*
Data wysłania: 2016-10-31 22:59
Temat: Ecolines- rozczarowanie
Treść: Córka jechała na trasie Białystok- Ryga-Tartu 31 października 2016. Miała kilka minut na przesiadkę w Rydze. Autobus dojechał do Rygi spóźniony o 15 minut. Stewardesa została wcześniej poinformowana o tym, że córka musi się przesiąść na autobus do Tartu i poproszona o powiadomienie kierowcy autobusu Ryga-Tartu o spóźnieniu. Na stanowisku 19, z którego wg informacji na bilecie miał odjechać autobus Ryga-Tartu, nie było jednak żadnego autobusu. Nie było też próby połączenia się obsługi autobusu Ryga-Tartu z telefonem córki. Córka wróciła do autobusu Białystok-Ryga prosząc ponownie o pomoc, jednak jej nie uzyskała. Ktoś inny pokazał jej w ostatniej chwili odjeżdżający ze stanowiska 1 autobus, który być może był autobusem do Tartu, ale córka nie zdążyła go już dogonić.
Po tym jak córka została "na lodzie" na dworcu w Rydze, zadzwoniłam na infolinie Ecolines w Polsce, gdzie mężczyzna z którym rozmawiałam udzielił mi informacji, że kolejny kurs do Tartu jest następnego dnia (czyli za dobę) i jedyne co mogę zrobić to złożyć reklamację. W czasie kolejnej rozmowy z Infolinią (tym razem odebrała kobieta) ponownie usłyszałam, że mam pisać reklamację. Dyskusją, że córka spóźniła się na autobus Ecolines a powodu tego, że inny autobus Ecolines przyjechał spóźniony i w związku z tym zgodnie z regulaminem firma powinna zapewnić alternatywny transport zakończyła się tym, że pani zirytowała się i rozłączyła rozmowę. W sumie 13 prób połączenia zakończyło się odsłuchaniem informacji, że jestem pierwsza w kolejce, po czym że wszystkie linie są zajęte i połączenie nie może być zrealizowane. Wcześniej dwukrotnie łączyłam się bez problemu. W międzyczasie okazało się, że pan z którym rozmawiałam za pierwszym razem wprowadził mnie w błąd, ponieważ kolejny kurs do Tartu był tego samego dnia o 22.00 a nie tak jak mi powiedział następnego dnia o 19.00. Nie udało mi się jednak dowiedzieć na infolinii na jakiej zasadzie córka może jechać tym połączeniem, ponieważ wszystkie połączenia ode mnie były systematycznie ignorowane.
Ostatecznie płacąc dodatkowe 20 Euro za bilet nie uwzględniający zniżek, córka została zabrana przez kolejny autobus Ecolines do Tartu. Nie pomogły tłumaczenia, że nie zdążyła na poprzedni autobus z winy Ecolines.
Podsumowując- bardzo niska ocena dla Ecolines. Choć standard w autobusach znośny minusy za: brak punktualności; brak skutecznej komunikacji pomiędzy obsługą poszczególnych kursów; ogólną niechęć obsługi do pomocy pasażerom; brak kontaktu ze strony obsługi kursu z pasażerem który nie dotarł na czas pomimo podanego numeru telefonu; niekompetencja i wprowadzanie w błąd przez obsługujących infolinie; rozłączanie się i ignorowanie telefonów od niewygodnych klientów przez pracowników infolinii; brak dbałości o klienta.
Oczywiście napiszemy też reklamację, ale i skargę na pracowników infolinii i zobaczymy co z tego wyniknie.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Ecolines- rozczarowanie [2018-08-10 01:09 89.74.152.*]
To są zwykłe bydłowozy, w których trzeba szczać pod siebie, bo toalety nieczynne. odpowiedz »

Ecolines- rozczarowanie [2017-01-04 17:02 89.161.12.*]
Historii ciąg dalszy... reklamacja została złożona i rozpatrzona pozytywnie. Córka otrzymała zwrot poniesionych dodatkowo kosztów. Przeproszono ją również za całą sytuację. Obiektywnie oceniając sytuację trzeba przyznać, że tym razem firma Ecolines zachowała się jak należy. odpowiedz »

Ecolines- rozczarowanie [2016-11-10 10:13 151.80.238.*]
Z racji tego, że lubię podróżowac, to jestem stałą bywalczynią forów podróżniczych, a podobny wpis gdzieś już widziałam... Odnoszę wrażenie, że ktoś umieszcza niepochlebne opinie o Ecolines o powielonej treści i to jeszcze z tego samego IP. Uważam, że takie posty powinnny być usuwane przez moderatorów forum. Dla bardziej zainteresowanych zachęcam do zajrzenia do linków: http://imgup.pl/di/6PG6/eco1.png http://imgup.pl/di/LGC1/ecolines.png bo widze na podstawie tych wpisow ze najłatwiej kogos oczerniac w nieuczciwy sposob :P odpowiedz »

Ecolines- rozczarowanie [2018-12-12 20:46 188.147.35.*]
W tym wlasnie momencie jade juz 9 godxin i jedna przerwa 5 minut na trasie dortmund warszawa totalna porazka wygoda i wszystko inne ok ale to jak personel jest w poczuciu wladzy masakra odpowiedz »

Ecolines- rozczarowanie [2016-11-27 11:33 78.69.193.*]
Wpis ten umieściłam tego samego dnia na tym i na jeszcze jednym forum, więc to chyba oczywiste, że został napisany i wysłany spod tego samego numeru IP. Jest opisem rzeczywistej sytuacji która zdarzyła się mojej córce. Uważam, że ludzie podróżujący z Ecolines mają prawo wiedzieć jak firma traktuje swoich klientów. Dodam jeszcze, że moja córka podróżuje z Ecolines od dawna, więc tym bardziej rozczarowujące jest takie traktowanie. A Pani poddającej w wątpliwość moje słowa życzę, by sama (lub jej dziecko) została zostawiona po ciemku wieczorem w obcym kraju i obcym mieście. odpowiedz »

Ecolines- rozczarowanie [2016-11-01 12:58 83.7.155.*]
Bardzo dobrze Pani zrobi składając reklamację. Żałuję że ja tego nie zrobiłem. Strasznie chamska obsługa. Gburowate nieprzyjazne typy, brak powierza na górnym pokładzie, zaduch ! odpowiedz »

Ecolines- rozczarowanie [2016-11-01 10:04 84.40.137.*]
Nic z tego nie będzie. Moja mama pojechała do Niemiec. Kupilysmy bilet na powrót do Polski. Jednak jej dowód był już nie ważny. Ecolines jednak nie zabrał jej do Polski i zostawił na lodzie w obcym kraju i mieście. Reklamacja nic nie dała, pieniędzy nie zwrócili. Sinbad oczywiście zabrał bez problemów mame do domu.
RAdze z nich nie korzystać.
odpowiedz »

Ecolines- rozczarowanie [2016-11-08 22:25 83.21.99.*]
Przecież to chyba logiczne, że wybierając się w podróż za granicę należy mieć ze sobą dowód osobisty lub paszport. Takich rzeczy trzeba pilnować, chociaż według mnie to oczywista sprawa- takie dokumenty zawsze trzeba mieć na trasach międzynarodowych. Tutaj nie ma co obwiniać przewoźnika, bo on musi przestrzegać regulaminu i tyle. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij