Jak to jest możliwe?. [2008-08-07 21:55 89.191.147.*] Jest niezrozumiałym żeby pasażer który przyleciał z USA liniami PLL LOT nie odebrał bagażu na Okęciu. Rozumię że był krótki czas na przesiadkę w Chicago. Ale bagaż powinien przylecieć następnym rejsem. Na zapytanie pasażera jak długo można czekać na odebranie bagażu następuje kilka bzdurnych wymijających odpowiedzi ze strony pani lub pana z lotniska i na tym koniec ( niech pan czeka). Pytam się na co?.I dlatego stwierdzam że PLL LOT jest firmą niekompetentną i niewiarygodną. Nikomu nie będę polecał takiego przewoźnika i pasażer który zawiodł się na polskim przewoźniku nigdy już z niego nie skorzysta. Nadmieniam że bagaż jest niezbędnie potrzebny w celu dalszego pobyty w Polsce.odpowiedz »
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie. OK, zamknij