|
Wątek:
|
Ranking "Rzeczpospolitej"
|
Autor:
|
Czytelnik IP 62.87.244.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-12 15:59
|
Temat:
|
ITAKA- OSZUŚCI PODAJĄ ZAFAŁSZOWANE INFORMACJE W KATALOGACH
|
Treść:
|
W lipcu 2008 z biurem Itaka wybralem się do Turcji do hotelu JOY KIRIS WORLD. Cena imprezy była bardzo wysoka jak przystało na hotel 5* DE LUX z pokojem o podwyzszonym standardzie. A CO ZASTAŁEM PO PRZYJEŹDZIE !!!! Już po przybyciu do hotelu i zameldowaniu się boy hotelowy wskazał nam odległe budynki i powiedział " Tam jest pokój".Po poszukiwaniach w gorącym słońcu w końcu dotarliśmy do pokoju .Informacje o bezpłatnym sejfie okazały się nieprawdziwe. Pokój duży byłby może i fajny, gdyby nie poplamione zasłony, popękane ściany ,łuszcząca się wanna , rude od starości płytki nad nią i zamontowany w ścianie prysznic utrudniający higienę. Brak dbałości o porządek można było dostrzec na każdym kroku. Brudne windy, cuchnąca toaleta przy basenie. W restauracji poplamione wymięte obrusy , bardzo wysoka temperatura . Sprzęt w restauracji stary i zdezelowany. ( Codziennie przed śniadaniem wystawiano uszkodzony toster z niesprawnymi grzałkami, często nie działające automaty do napojów) Obsługa kuchni to ludzie bardzo młodzi z żadnym doświadczeniem, a menu typowo tureckie sprowadzające się do grilowanego kurczaka lub baraniny nie wszystkim odpowiadało. Codziennie o godz .15 zakładał się komitet kolejkowy, by dostać 3 gałki lodów, a po 15,30 kelner nie patrząc na stojące dzieci zamykał swój kram .Na plaży niesprawne rowery wodne. W barach z długiej listy koktajli niewiele można było zamówić z braku składników. Tak właśnie marnuje się czas i pieniądze z ITAKĄ Jerzy Maślany
|