|
Wątek:
|
Biuro Podrozy ATAS z Warszawy
|
Autor:
|
Czytelnik IP 89.66.108.*
|
Data wysłania:
|
2017-03-22 11:11
|
Temat:
|
Biuro Podrozy ATAS z Warszawy
|
Treść:
|
Odpowiedź firmy ATAS: Szanowni Państwo, Jeżeli jakikolwiek wyjazd z naszą firmą nie spełnił Państwa oczekiwań bardzo prosimy o kontakt i złożenie formalnej reklamacji do biura, z którym kontaktowali się Państwo. Prosimy o podanie dokładnych informacji, abyśmy mogli zlokalizować problem i go naprawić. Nie jesteśmy w stanie odnieść się do zastrzeżeń, jeżeli nie wiemy kogo dotyczy i na którym wyjeździe. Jeżeli reklamacje zostaną złożone, będziemy się do nich odnosili, również na tym wątku, aby wszyscy mogli otrzymać pełną i wiarygodną informację. Państwa reklamacje są dla nas cenne i pozwalają nam dopracowywać nasze wyjazdy. Wszelkie zastrzeżenia, które nie są nam zgłaszane traktujemy jako niesprawiedliwe pomówienia lub nieuczciwe działania konkurencji. Dział Marketingu ATAS, marketing@atas.pl.
|