|
Wątek:
|
Canarias-biuro La Costa Hotels& Resorts
|
Autor:
|
Czytelnik IP 213.158.196.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-14 08:19
|
Temat:
|
Canarias-biuro La Costa Hotels& Resorts
|
Treść:
|
Firma kompletnie nie godna polecenia. Obiecuja darmowy tygodniowy pobyt w jednym z ich hoteli, a na koniec 2 godzinnego spotkania okazuje sie, ze ''oplata rejestracyjna'' to ponad 500 zl. System sprzedazy podobny do firm oferujacych garnki i koldry po cenach kilka razy wyzszych od rynkowych. Firma kompletnie nie warta zaufania, oferuja 6 tygodni pobytu w dowolnym hotelu z ich sieci za prawie 10.000 zl. Oczywiscie decyzje trzeba podjac natychmiast, bo to oferta promocyjna i wiecej sie nie powtorzy - zalosne naciaganie - na ich stronie internetowej z tej ''super promocyjnej'' oferty mozna skorzystac w dowolnym czasie. Jezeli odmowisz zakupu, proponuja tansze pakiety - najtanszy - 2 tyg- jeden na teneryfie, drugi w Hiszpanii za ponad 2000 zl. Jezeli nie kupisz nawet tego ich uprzejmosc sie konczy i traktuja potencjalnego klienta jak smiecia. ZDECYDOWANIE ODRADZAM I OSTRZEGAM PRZED OSZUSTAMI !!! Darek - nie konkurencja - byly potencjalny klient
|
Odpowiedzi:
Canarias-biuro La Costa Hotels& Resorts [2009-10-15 12:59 83.31.147.*]
Darku zacznij oszczędzać już dziś! wrzucaj do puszki 2 zł dziennie a w przyszłym roku stać cię będzie na opłate. Napisz ze zwyczajnie cię nie stać a nie wypisujesz bzdury ze naciagaja... "SPRZEDAŻ BEZPOŚREDNIA" się to nazywa... ale sprzedawca w spożywczaku na osiedlu nie zrozumie ze to nie klient do sklepu a sklep do klienta przychodzi... Każdemu zdarzają się wpadki i ich niewątpliwie było zaproszenie Darka na prezentacje.... odpowiedz » Canarias-biuro La Costa Hotels& Resorts [2008-08-26 10:37 87.205.8.*]
Dziwię się , ze człowiek przed 60 tką a po 20 roku życia może się wypowiadać w ten sposób. No chyba, że jest inaczej...... Przecież ta oferta [pomijam w jaki sposób ją sprzedają] jest uczciwa. Nic nie musi robić na siłę jest 10 dni na rezygnację [sami to podpowiadają - zgodnie z prawem]. Jeżeli kogoś nie stać aby oszczędzać to musi przepłacać - logiczne. Już mój dziadek powtarzał..."że tylko bogaty potrafi oszczędzać" a że był mądrym człowiekiem dodał jeszcze, że starzy mężczyźni powtarzają młodszym "aby coś wyciągnąć trzeba najpierw włożyć" - święta prawda. Nie jestem z branży ale skorzystałem z oferty próbnej tej właśnie za 9600. Oszczędność na wakacjach ok 3000 tyś na rodzinie 3 osobowej. A jak jeszcze pogadacie z kimś kogo zabierzecie to i więcej. Piszę z Lublina byli na pokazie i nikogo do niczego nie namawiali a ci którzy im odmówili wychodzili z uśmiechem na twarzy. Czy żałowali swojego czasu? nie wiem ale wiem, że nie przyszli tam odebrać coś za darmo licząc, że w gospodarce rynkowej można oprócz w łeb coś dostać za darmo. Wspólczuję myślenia Panie Darku . Przemek odpowiedz » Canarias-biuro La Costa Hotels& Resorts [2008-09-19 10:35 77.223.214.*]
Kilka lat temu byłam na spotkaniu, wykupiłam tydzien, drugi był gratis, jechałam z rodziną z dusza na ramieniu, a to co zastałam przerosło mnie poprostu, super wielki apartament( 3 sypailnie, salon, 2 łazienki, 2 balkony, a nas troje), ośrodek z 4 basenami, siłownia, sauna, jaccuzi, osrodek z ochrona całodobową. Calahonda, Costa del Sol, niedaleko Marbelli. Grupa Atlantic City. Dojazd i wyzywienie nie w cenie. Wtedy apartamet kosztował 2400 zł. plus droga( samochodem) plus wyzywienie tam(bardzo tanie) i wycieczki(Alhambra, Gibraltar)- 4700 zł. odpowiedz » Canarias-biuro La Costa Hotels& Resorts [2008-09-10 19:01 83.27.250.*]
Nie wiem czym sie zachwycac?,standart nie odpowiada obiecywanemu,,a dopiero po wykupieniu stałego członkostwa ma niby już byc ten najwyzszy poziom,który obiecywali na próbnym,wogóle nie przygotowani na polskiego turyste ,za to Angole i Rosjanie maja tam wielkie powazanie:(meni w ich jezykach ,wszelkie informacje,ulotki i flagi narodowe ,a naszych ani widu ani słychu? odpowiedz » Canarias-biuro La Costa Hotels& Resorts [2009-10-15 13:07 83.31.147.*]
Hmmmm, XXI wiek dostęp do edukacji nieograniczony, "zawodowy turysta" i tylko po polsku?! wstyd! nie dziwne że później niezadowolenie bo wszędzie za rączkę trzeba prowadzać i nawet lody najlepiej jak rezydent zamówi... odpowiedz »
|