|
Wątek:
|
Żegnaj Orbis, witaj PBPO
|
Autor:
|
Czytelnik IP 91.236.133.*
|
Data wysłania:
|
2017-05-04 13:46
|
Temat:
|
Żegnaj Orbis, witaj PBPO
|
Treść:
|
Tak było 29.04.2017-03.05.2017 1 .Brak znajomości trasy przez kierowców- W Budapeszcie wjechali na droge, gdzie była most 3,1 m, przez co musieliśmy zawrcać przez co wydłuzyła się trasa dojazdu, nie znali innej drogi dojazdu do hotelu- wjechali narażając uczestników wycieczki na droge z ograniczeniem 3,5 tony.
2. Klimatyzacja w autokarze nie była sprawna- ciekła woda- mokre siedzenia podczas podrózy, ( autokar powinien być sprawodzony przez zkierowców przed wyjazdem w taka trasę, nie umiano tego naprawić) -
3. W umowie baryk( kawa ) w autokarze miała być w cenie- pobierano opłate 3 zł.
4. Pani pilot poinformowała nas przez mikrofon o tym, iz zbierz 45 E na bilety wstepu- po telefonie do biura w Olsztynie usłyszałam odpowiedz ze zapominiano przekazac, iz bilety są opłacone.
5.Pilotka nie komunikatywna, nie znała trasy, miejsc, nie mjiała pojecia o sklepach do ktorej sa czynne, ( świadczy o braku profesjonalizmu)
6. Brak przeszkolenia medyczenego u pilotki - było potrzebne, gdyz jeden z uczesników zasłabł na Słowacji w autokarze.
7. W czardzie zamówiona była kolacja na 28 osób zamiast na 30.Po wielokrotnym upominianiu pilotki ok 40 min trwało dostawienie miejsc. Małżenstwo siedzialo przy oddzielnych stołach.
8. Pani pilot nie udzilala odpowiedzi na zadawane pytania- mowila że nie wie. ( chodzi tu o trasy, przystanki, godziny dojazdów,
8 .Obiadokalacje godz 21-22 - zdecydowanie za późno
9. W Katowicach z powodu nie znania trasy - dwa razy zawraclismy ( strata ok 1 h ) trafialiśmy na mosty 3,1 m - to tez powinno być przez kierowców sprawdzone.
10. Gdy prosiliśmy p. pilot by zadzwoniła do hotelu ze spóźnimy sie na kolacje ( miala byc na 20, bylismy po 21 ) powiedziała ze nie nie ma po co - kolacja zimna . 11. Pani pilot wysiadła w Warszawie ok 250 km od końca podroży ( w umowie pilot zapewniony podczas wycieczki)
|