|
Wątek:
|
Internauci mniej chętnie kupują wakacje online?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 193.26.131.*
|
Data wysłania:
|
2008-08-26 16:20
|
Temat:
|
Polscy turyści zaczną wracać do tradycyjnych biur podróży?
|
Treść:
|
Rynek turystyki, a zwłaszcza jej e-odmiany jest tak kiepsko zbadany, że szczerze gratuluję firmie eMarketer odwagi w publicznym głoszeniu tego typu danych i tez. Jeśli badany był w tym zestawieniu także rynek Polski to zastanawiam się głośno kto, kiedy i jak to zrobił? Przyznam, że nie zauważyliśmy takiej akcji. A Państwo? A jako jeden z największych graczy w tej branży raczej powinniśmy. W przeciwieństwie do czarnych tez o zatrzymaniu rozwoju e-turystyki p. Jeffa Graua, prezes Zarządu EasyGo.pl, p. Mateusz Kazieczko jest uśmiechniętym optymistą. Zarząd spółki z zadowoleniem patrzy na osiągane każdego roku wyniki i 200% dynamikę w rozwoju. Podobne wyniki wypracowuje nasza konkurencja. Być może w krajach badanych liczy się więc tylko ilość obsłużonych byle jak klientów? W Polsce na szczęście liczy się przede wszystkim jakość wykonanej pracy, na podstawie której powstaje także wynik ilościowy. Fantastyczny zresztą! I mówi sam za siebie! Mimo wszystko pozdrawiam ww. analityków oraz dziennikarzy Gazety Wyborczej, którzy nie skonfrontowali "jakiś" danych w polskich źródłach.
Andrzej Glapiak, PR EasyGo.pl##
|