Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Ecolines
Autor: Czytelnik IP 188.66.70.*
Data wysłania: 2017-09-19 15:18
Temat: Ecolines
Treść: Ta firma jest grupą złodziei i kłamców! Zamówiłem podróż z nimi dla mnie i mojej żony z Polski na Ukrainę. Byliśmy gotowi na długo przed planowaną godziną wyjazdu. Otrzymaliśmy telefon od nich, informujący, że powinniśmy czekać na dworcu autobusowym na stanowisku numer 1. To było małe miasteczko, więc jest tylko 1 Dworzec Autobusowy. Ale na stanowisku nr 1 był jakiś oznakowany autobus. Więc na wszelki wypadek zadzwoniliśmy do przewoźnika. Zadzwoniliśmy na polski numer, ale z jakiegoś powodu osoba na drugim końcu nie mówiła po polsku (ani po angielsku). Wydaje mi się, że była to Ukrainka. Powiedziała, że autobus nie przyjechał i że mamy czekać przy stanowisku numer 1. Tak też zrobiliśmy. Po kilku minutach zadzwoniliśmy ponownie i po raz kolejny zostaliśmy poinformowani, aby poczekać na stanowisku 1, ponieważ autobus jest w drodze. Kiedy było blisko czasu odjazdu zadzwoniliśmy ponownie, aby zapytać, jak duże jest opóźnienie. Kobieta, która odebrała telefon, nie potrafiła nam tego powiedzieć, ale kilka razy potwierdziła, że autobus nie dotarł jeszcze do naszego miasta. Kiedy tak sobie czekaliśmy inni oczekujący powiedzieli, że widzieli autobus Ecolines przejeżdżający obok, i powiedzieli, że nigdy nie zatrzymuje się na dworcu autokarowym. Więc zadzwoniliśmy ponownie. Tym razem zostałem poproszony o numer potwierdzenia i po chwili powiedziano mi, że nasz autobus wyjechał bez nas. Zapytałem, co mam w takim razie zrobić i dostałem odpowiedź, że powinienem złożyć wniosek o zwrot pieniędzy. Tak też zrobiłem. Wysłałem e-maila do Ecolines. Po kilku dniach wyłałem kolejnego z zapytaniem, jak długo powinienem czekać na odpowiedź. Powiedziano mi "30 dni". Po 30 dniach wysłałem kolejny e-mail. Tym razem powiedziano mi, że kolejne 10 dni, ponieważ muszą przetłumaczyć na język ukraiński. 10 dni na coś, co powinno być zrobione w ciągu godziny! Ale czekałem. Po 10 dniach wysłałem następny e-mail. Tym razem otrzymałem odpowiedź, że to moja wina i nie zostanie przyznany żaden zwrot! WTF! Dostałem złe informacje o miejscu wyjazdu od kogoś, kto nie mówi po polsku lub po angielsku i to była moja wina? Także po prostu UKRADLI moje pieniądze. ZŁODZIEJE!!! Nie wspominając o tym, że zostawili nas bez żadnego transportu z podejsciem: "No to teraz masz problem". UNIKAĆ JAK OGNIA ! ! !

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij