Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Portal Flysiesta.pl oferuje bilety wszystkich tanich linii
Autor: Czytelnik IP 91.188.116.*
Data wysłania: 2018-03-05 17:40
Temat: Portal Flysiesta.pl oferuje bilety wszystkich tanich linii
Treść: POTWIERDZAM OSZUŚCI !!!
Wybierajcie każdą inną firmę rezerwacyjną tylko nie tą. Bardzo dużo latam ale przeważnie latałem do krajów europy zachodniej i nie musiałem wyszukiwać lotów w tak dziwnych firmach jak flysiesta raz byłem zmuszony i matko moja co ja przeżyłem. Po wybraniu lotu i zaakceptowaniu ceny dla dwóch osób z mojej rodziny dokonałem rezerwacji i opłaty. Natychmiast na meila otrzymałem potwierdzenie rejestracji z informacją, że bilety przyjdą po zatwierdzeniu płatności. Zauważyłem jednocześnie, że u jednego z pasażerów na potwierdzeniu rezerwacji widnieje jedynie jedno imię natomiast pasażer posługuje się dwoma co gorsza było to drugie imię. Bojąc się kłopotów na lotniskach niezwlocznie zadzwoniłem do firmy jednocześnie zgłaszając problem online, otrzymałem informację, że zaraz oddzwonią z informacją co zrobić i rzeczywiście się tak stało. Pani mówiąca w połączonych językach polskim, ukraińskim i angielskim wyjaśniła, że mam anulować tą rezerwacje zrobić drugą taka samą a oni sobie płatność przeniosą i po kłopocie. Wchodzę na stronę robię drugą rezerwację nie rozłączając się z doradcą, otrzymuję potwierdzenie, że wszystko jest ok i parę minut później na email otrzymuję bilety i fakturę z informacją opłacone- hura. ( straciłem jakieś 2h czasu ). Parę godzin później dzwoni kolejny konsultant ok. godz. 20.00 i znowu językiem polsko, ukraińsko, angielskim mówi do mnie że bilety są nie opłacone cena zdrożała i mam czas do 23.00 opłacić resztę niedopłaty bo inaczej loty i wpłacone pieniądze przepadną. Proszę go o wyjaśnienie, a on ..."Pan musieć placic nie zaplacic lot pieniadze przepasc i nie być"... Proszę o informacje na meila mówi jutro bedzie meila dziś już późno. Dostaję za to fakturę do dopłaty prawie 700zł do godz 23.00 z informacje, że jak nie wszystko przepada. W obawie przed późniejszym ewentualnym brakiem miejsc dokonuje doplaty bo pasażerowie koniecznie muszą lecieć w terminie. jednocześnie wysyłając email z prośbą o wyjaśnienie i zwrot nadpłaty. Przez tydzień żadnego kontaktu, żadnej odpowiedzi. Dziś połączyłem się z pomocą czat i po przedstawieniu sytuacji otrzymałem wiadomość ..."trzeba było nie rezerwować i dopłacać"...
Ludzie ratunku , czas, nerwy i chamstwo to co przeżyłem.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij