Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży Nowa Itaka domagają się odszkodowań
Autor: Czytelnik IP 81.96.200.*
Data wysłania: 2008-08-31 20:29
Temat: Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży Nowa Itaka domagają się odszkodowań
Treść: Bylismy w Sharm z biurem Itaka.
Po rezydencie nie mozna sie spodziewac niczego dobrego. Pani Olga jak i pani Patrycja - to osoby bez doswiadczenia w uslugach turystycznych,bez kompetencji i z zupelnym lekcewazeniem klienta. Nie odbieraja telefonow - po kilkunastu godzinach odpisza z laska na smsa. Nie sa zorientowane w wycieczkach fakultatywnych i zapominaja wpisac klientow na liste po wczesniejszym skasowaniu pieniedzy, nie informuja takze o zmianach w godzinach wyjazdu na dana wycieczke.Mozna zostac na lodzie...
Zmieniaja takze godziny spotkan informacyjnych z godziny na godzine - co robi balagan i wprowadza zamieszanie. Poza tym coz moge dodac jesli chodzi i ITAKE....to jedni wielcy oszusci...zaplacilismy za pokoje SUPERIOR a otrzymalismy duzo gorsze STANDARDOWE, ktorych to biuro wcale nie mialo w swojej ofercie. W recepcji poinformowano nas ze jesli chcemy lepsze pokoje musimy dooplacic bo biuro ITAKA wykupilo dla nas tylko STANDARDOWE.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży Nowa... [2012-11-11 23:06 46.149.222.*]
Zdecydowanie nie polecam Itaki - oszukała klientów czerwcowej imprezy do Czarnogóry ! .Rezydentka totalny kanał jak i kierownictwo Itaki . Nasz pobyt na imprezie ,,Wakacje spełnionych marzeń'' przerodził się w HORROR !!, Dwu krotnie interweniowała Policja i Ambasador RP ,baliśmy się o swoje życie gdy właściciel wyrzucał nas z hotelu dopuszczając się do rękoczynów w stosunku do nas i naszych małżonek . Być może nie doszło by do tego gdyby kłamliwa Itaka nie wysyłała swoich klientów do hotelu z którym zanim wysłano około 50 osób zerwano umowę . Po tych wszystkich traumatycznych przeżyciach jakich doświadczyliśmy na imprezie ,,Wakacje spełnionych marzeń'' to nieuczciwe i pełne ignorancji dla swoich klientów Itaka w ramach reklamacji proponuje 400 zł. co uważamy za skandal . Szerokim łukiem omijajcie nieuczciwe biuro Itaka ,w przypadku jakichkolwiek kłopotów pozostaniecie sami sobie. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM <BP - ITAKA> odpowiedz »

Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży Nowa... [2008-11-07 13:01 83.15.87.*]
Mam bardzo podobne doświadczenie. Również Sharm, również p.Olga. My wykupiliśmy wakacje w Egipcie. Na lotnisku w Egipcie okazało się, że nie ma miejsc w hotelu, który wybraliśmy. Hotel gdzie przeniesiono całą grupę ok. 25 osób miał być o tym samym standardzie albo nawet gwiazdkę wyższych. Zamiast obiecanych 4 miał 3.. pokoje jak nory, brudne łazienki i ręczniki, ciepłe napoje.. Po olbrzymich awanturach, kończących się na groźbach procesu po dwóch dniach znalazło się miejsce dla większości grupy w pierwotnie wybranym hotelu. Ze względu na fakt, że w grupie był prawnik i widmo poważnej rozprawy wisiało nad Itaką dostaliśmy w ramach rekompensaty wycieczkę i 50USD. Ale nerwów było mnóstwo.. i osoby będące tylko tydzień miały pół urlopu spędzonego na zebraniach, czekaniu i nerwach. Rezydentka obiecywała, umawiała się na określone godziny po czym zjawiała się godziny później. Co dziwne.. Itaka w Polsce nie miała pojęcia o zmianie hotelu. Czyli wiadomo o co chodzi.. machloje machloje i jeszcze raz machloje. Żeby tylko przyciąć po parę stówek na osobę. Od razu uprzedzam, że ITAKA to nie jest firma kogucik, a tam była wykupywana wycieczka, tyle że na umowie widniała nazwa "Nowa Itaka". UWAŻAJCIE NA ITAKĘ! odpowiedz »

Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży... [2009-07-02 15:52 83.31.229.*]
Drodzy klienci Itaki, podejrzewam że już byli. Działa to w ten sposób:
P. Jasiorowska lub inna zmienia hotel na inny gdzie różnica wynosi ok. 50Euro na tydzięń dla min. 50% wycieczki. (50euro x25odób = 1250Euro). Następnie sprzedaje wycieczki 2 razy droższe niż organizowane przez Egipcjan tak wiec wyjazd na np. łódź ze szkalnym dnem nie kosztuje 20$ a 40$. a w ciągu tygodnia ma minimu 3 wycieczki. Tak wiec 3 wycieczki x ok. 20osób (lub więcej) x 20 $ = 1200$ tygodniowo. Reasumując 1200euro + 1200$ - prowizja (czyt. łapówka) dla kogoś w Polsce z Itaki) i mamy bardzo dobrą tygodniową pensję. BY żYłO SIE LEPIEJ -....REZYDENTOM ;)
odpowiedz »

Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży... [2011-06-17 15:54 156.17.101.*]
moja przyjaciółka jest od miesiaca rezydentką itaki, w grecji i jestem przerazona ta firmą. Firma doskonale wie co się dzieje na wyspie Rodos i nic z tym nie robi!!! Wczoraj moja przyjaciółkę pobili turyści ponieważ właściciel hotelu sprzedał więcej pokoi niz ma i szukała dla nich miejsca w innych hotelach. Taka sytuacja nagminnie zdarza się z tymm włąscicielem, Itaka doskonale o tym i ma gdzieś, że dziewczyny sa w sytuacjach, w których dochodzi do tego co wczoraj. Powiedzcie mi co powinnam zrobić gdzie to zgłosić, ona jest przerażona, jak może sumiennie wykonywac swoja prace, kiedy biuro ma wszystko w dupie oprócz kasy klientów?! Co mam robić żeby jej pomóc? odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij