|
Wątek:
|
ECK radzi jak pisać reklamacje
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.252.47.*
|
Data wysłania:
|
2019-04-02 14:08
|
Temat:
|
Jak pisać reklamację do biura podróży?
|
Treść:
|
Przewoźnik TUI ma to gdzieś! Bagaż uszkodzony został zgłoszony natychmiast na lotniku. Otrzymałem dokumenty zgłoszenia szkody i miałem czekać na wiadomość ws. naprawy ew. wymiany bagażu.Miesiąc czekałem. Zgłosiłem problem do biura TUI, organizatora imprezy. Oczywiście odbili sprawę i kazali się zgłosić do przewoźnika TUI.Tak zrobiłem, ale zostałem olany. Brak jakiejkolwiek odpowiedzi mimo monitowania.Opinia o TUI już jest zaszargana wskutek ich traktowania klientów no i dołożył się jeszcze ich przewoźnik. Omijam to biuro i na dobre mi to wyszło. Wszędzie gdzie jestem turyści mają problemy. Najgorsze jest to jak traktują tych, którzy potrzebują opieki lekarskiej, szczególnie dzieci. To już jest skandal! Adam
|