|
Wątek:
|
PIT: Działania zagranicznych hotelarzy wobec klientów Neckermanna były skandaliczne
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.253.173.*
|
Data wysłania:
|
2019-09-30 13:31
|
Temat:
|
PIT: Zachowanie hotelarzy było skandaliczne
|
Treść:
|
Bardzo współczuję temu panu i wszystkim hotelarzom, którzy znaleźli się w takiej sytuacji. Jednakże nie upoważnia to nikogo do wyżywania się na turystach i wyrzucania ich. Goście, jak słusznie napisano, rozliczają się z organizatorami imprezy, a organizatorzy - z hotelarzami. Ze swoimi roszczeniami powinni zwrócić się bezpośrednio do tych, którzy są temu winni... Czyli do organizatorów... A turysta też jest człowiekiem i rozumie sytuację - można się spróbować dogadać - jeśli będzie go stać - zapłaci za pobyt, tym razem bezpośrednio hotelarzowi, żeby jego strata była mniejsza. Jeśli nie - są tacy ludzie, którzy cały rok w pocie czoła oszczędzają na wakacje - trudno; będzie musiał przespać się gdzieś indziej. I to jest polubowne rozwiązanie. Poznałam hotelarzy, którzy ulitowali się nad klientami upadłego biura i zostawili ich na jedną noc, za darmo.
|