Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Cititravel.pl - nowy gracz na rynku e-turystyki
Autor: Czytelnik IP 87.206.63.*
Data wysłania: 2008-09-05 13:19
Temat: Konstruktywnie - Cititravel.pl
Treść: Szkoda wieszać na sobie psy, jak można się wymienić konstruktywną krytyką.

Ja jako klient, zorientowany nieco, oceniam cititravel pozytywnie. Wyglada sensownie, budzi zaufanie.

Natomiast nie sądze, żebym kiedykolwiek kupił wycieczkę na cititravel - po prostu szkoda mi czasu na wyszukiwanie ofert w portalach, które nie pokazują touroperatora. Po prostu wiem, że nie chce kupić żadnej oferty Triady, Ecco Holiday, czy innego słabego touroperatora. To po co mam oglądać te oferty i marnować cenny czas.. Poszukam tam, gdzie mogę szukać tylko wśród ofert jakie mnie interesują.

Tyle konstruktywnej krytyki.

Internauta

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Konstruktywnie - Cititravel.pl [2008-09-08 16:47 83.20.60.*]
na probe znalazlem interesujaca mnie oferte, wyslalem zapytanie, po 30 min oddzwonili, nie bylo problemu z otrzymaniem informacji o touroperatorze. zapytalem dlaczego nie ma tego njusa na stronie i mi odpowiedzieli, ze wlasnie sa w trakcie tworzenia mechanizmu, ktory to umozliwi. pzdr. odpowiedz »

Konstruktywnie - Cititravel.pl [2008-09-06 10:14 83.24.52.*]
a co dla ciebie panie konstruktywny oznacza slabe biuro?:) slaba jest twoja wypowiedz w takim samym stopniu jak triada czy ecco. wystarczylo napisac ze nie chcesz korzystac z ofert takich czy innych biur, dodanie "slabych" jest tendencyjne i podejrzane, mniemam ze nie masz pojecia co oznacza slabe biuro. dla mnie slabym biurem moze byc tui, neckermann, itaka, rainbow itd. ,jeszcze kto inny uzna za slabe exim, wezyr i wiele wiele innych ale definicja slabe biuro jest rownie idiotyczna jak slaba muzyka. zreszta coz za problem zatelefonowac na infolinie lub zapytac by mail czyja to oferta. Zatem nie marnuj wacpan swego cennego jakze czasu i nie wypisuj dyrdymałow i nedznych banialukow Panie konstruktywnie słaby:)))))))))))))) odpowiedz »

Konstruktywnie - Cititravel.pl [2008-09-08 13:09 87.206.63.*]
No tak.. niektórzy nie są w stanie przyjąć konstruktywnej krytyki.. Albo w ogóle nie umieją czytać ze zrozumieniem. Generalnie największą zaletą biur internetowych jest właśnie szybkie wyszukiwanie ofert BEZ ANGAŻOWANIA w to konsultanta. Bez dzwonienia, i pytania o wszystko. Bez marnotrawienia czasu na oglądanie ofert, których i tak nie kupie, bo nie spełniają podstawowego kryterium wyboru (touroperator). Widzę, że cititravel tego totalnie nie rozumie. Nie rozumie, że klient szanuje swój własny czas, i nie lubi go marnotrawić. A lepiej żeby cititravel zrozumiało, bo zostaną mu tylko klienci, którzy na wakacje wyjadą z Ecco Holiday, za 1000zł/osobę, a ci którzy wydali by 3000-5000 zł, pójdą do konkurencji, która ich czas ceni. Konstruktywnie Słaby odpowiedz »

Konstruktywnie - Cititravel.pl [2008-09-08 16:40 83.20.60.*]
dopoki nie ma rezerwacji online jestes zmuszony na kontakt z konsultantem. Dla mnie glowna zaletą portali jest to, że nie musisz ruszać swojej d... z domu vel biura zeby zarezerwowac wakacje. Dla mnie touroperator nie ma wiekszego znaczenia (poza firmami typu Garaż). Przeglądając fora widze, że jedzie się równo po wszystkich bez wyjątku i generalnie wszyscy operatorzy są BE. Niezaleznie czy jest to Ecco czy Neckermann. Na forach panuje powszechne powakacyjne niezadowolenie. odpowiedz »

Konstruktywnie - Cititravel.pl [2009-03-04 22:10 83.27.169.*]
jeszcze mało opini o portalu Cititravel, ale wygląda bardzo zachęcająco. Sam osobiście nie wiem czy kupiłbym wakacje on line przez portal. Na pewno traktuję portale turystyczne jako źródło informacji przed wybraniem oferty wakacyjnej. Prościej jest faktycznie wszystkiego dowiedzieć się nie wychodząc z domu, ale samą transakcje zakupu jak na razie przeprowadzam w stacjonarnym biurze podróży. Dlaczego? Może przyzwyczajenie...Zapewne następnym razem wszystko załatwię przez internet, wszystko idzie w tym kierunku odpowiedz »

Konstruktywnie - Cititravel.pl [2009-03-05 09:29 79.188.78.*]
gdzieś czytałam że już są rezerwacje on-line na portalu, próbował ktoś jak to działa, bo ja już mam kupioną wycieczkę, a zastanawiam się czy kolejnej nie spróbować on-line kupić. Korci jak nie wiem co ;) odpowiedz »

Konstruktywnie - Cititravel.pl [2008-09-08 15:55 83.31.204.*]
primo, madralo nie jestem z cititravel!!!! secundo bez wgledu na to ile klient wydaje kasy na wakacje czy 100 zl czy 10 tysiecy nalezy mu sie taki sam szacunek i jakosc obslugi. Piszesz tyle o marnotrawieniu czasu a sam marnotrawisz go tutaj wypisujac bananowe zlote mysli. Zal mi takich jak Ty zakompleksionych frustratow ktorzy mysla ze tylko z tego powodu ze wydaja wiecej niz inni na wakacje uwazaja sie za lepszych! otoz moj drogi portalowy filozofie najwieksza zaleta wszystkich firm ( takze biur podrozy ) jest profesjonalna obsluga bez wgledu na to ile klient zostawia pieniedzy i czy kupuje produkt A czy moze produkt C. Widze ze zdolnosc zrozumienia tego przerasta Twoje mozliwosci percepcji " generalnie" Panie Konstrutywny inaczej:)))))) PS Nie kazdy ktory dostrzega Twoje idiotyczne wypociny musi byc pracownikiem Cititravel:), wyobraz sobie ze inteligentni ludzie pracuja nie tylko tam;) odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij