Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: victoria trawel rybnik
Autor: Czytelnik IP 87.207.16.*
Data wysłania: 2008-09-05 21:47
Temat: victoria trawel rybnik
Treść: Bardzo się cieszę, iż włączył się pan do dyskusji. Udowadnia pan tym, co pisze jedynie to , co wcześniej podałam do wiadomości na tym forum. Zresztą jak można zauważyć , nie ja jedyna mam negatywne zdanie. Osób niezadowolonych jest więcej, polecam przeczytanie wszystkich postów...! No cóż chamstwo wielkie pan reprezentuje nic więcej, ale co można wymagać od prostego kierowcy...NIC!!! Więc nie dziwi mnie w takiej sytuacji, że człowieka takiego pokroju nie stać na kulturę, szacunek itp. Drogi panie to nie targ z przekupami, to co miałam panu powiedzieć , uczyniłam prosto w twarz i nie mam zamiaru zniżać się do pańskiego poziomu i wdawać się z panem w dyskusje. Panu za zabranie głosu serdecznie dziękuję, w rewelacyjny sposób pan zareklamował zarówno biuro, jak i swoją osobę.... Pozdrawiam serdecznie!!!!

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

victoria trawel rybnik [2009-01-17 12:17 88.199.240.*]
Jesli pani jest taka oburzona tym biurem podrozy to dlaczego nie leci pani sobie samolotem hmmm????? ja jezdze z tym biurem podrozy od kilku lat i nie mam zadnych zastrzerzen ani do kierowcow ani do ich jazdy wrecz przeciwnie uwazam, ze sa bardzo dobrymi kierowcami, a jesli pani nie wierzy to prosze sobie kiedys jechac autobusem z kierowcami PKS wiekszym miescie to pani zrozumie co to znaczy chamstwo i lekcewazenie pasarzerów! no tak ale po duzej dawce alkoholu w autobusie to wiadomo, ze sie bedzie krecilo w glowie, a w rezultacie bedzie sie uwazalo ze kierowcy szybko jezdza! Pozdrawiam :) odpowiedz »

victoria trawel rybnik [2009-02-10 12:54 90.129.113.*]
Tylko solidarny idiota moze pisac takie bzdury... Jezdzi pani od lat z tym biurem i tymi kierowcami? Wspolczuc tylko nic wiecej, skoro tak to powinna pani wiedziec, ze zaden szanujacy sie przewoznik tudziez kierowcy nie pozwola , by na tak dlugiej trasie spozywano alkohol.... Pewnie sama pani byla nim zamroczona niejednokrotne podczas wspomnianych podrozy!!! NIGDY WIECEJ Z TYM BIUREM !!!!!!!!! pisze to jako polka czekajaca caly rok na wymarzone wakacje, zepsute przez takich kierowcow i zarazem calego organizatora. Rybniczanka. odpowiedz »

victoria trawel rybnik [2009-06-13 13:52 83.30.87.*]
czytając tą kłutnie moge stwierdzic ze jakaś idiotka naćpana albo pijana jechała autokarem i miała niepokoleji w głowie;] odpowiedz »

victoria trawel rybnik [2009-06-13 22:46 83.5.14.*]
Ja również czytałem tą kłutnię i mam trochę inne zdanie o klientce i o kimś z "biura"komu puściły nerwy bo mimo wszystko nie powinien używać wulgaryzmów.Już wkrótce będę mógł zweryfikować opine o "biurze" i jego ludziach.Obym nie pisał żle?! odpowiedz »

victoria trawel rybnik [2009-06-19 19:32 79.175.218.*]
bylismy w 2008 przelom sierpnia i wrzesnia mieszkalismy w pokju 303 w hotelu viktoria.A teraz fakty jazda do grecji o.k jedyna uciążliwosc to zbieranie innych uczestnikow trwa to kilka godzin.Po drodze postoje na toalete w miare o.k.Po przyjezdzie zakwaterowanie w ciagu 10 minut Olimpic Bich mnie się bardzo podobało pogoda przepiękna morze bardzo ciepłe pod tym względem super.A teraz trochę dziegciu odradzam wyżywienie w tawernie nie smaczne kelner podaje posiłki z papierosem w ustach za te same pieniądze lub taniej można fajnie zjesc na deptaku od 4 do 7 euro wycieczek nie komentuję nie korzystałem.Co do kierowcow to nie przesadzajmy jechali szybko ale bezpiecznie autokar jest pietrowy i to potęguje wrażenie szybkosci.powrot nie zbyt fajny kirowcy nie chcą zeby pasazerowie korzystali z toalety w autobusie a przerwy na toalete koszmarnie długie najdluzsza ok.9-10 godzin a jak juz byly to w koszmarnych miejscach.Toalety nie wyobrazalnie brudne.Ostatni dzien jest troche nie fajny bo z pokoju trzeba wyjsc o godz.9.oo ale to akurat rozumiem bo muszą przygotowac pokoje dla nastepnych gosci ale pokazano nam gdzie mozna zostawic bagaze i poszlismy jescze na poł dnia na plaze aha plaze na wlasnym kocu bezpłatne pod parasolem tez darmo ale trzeba cos zamowic.W pierwszym dniu wieczorem zebranie ktore odradzam takie tam ple ple ple ja wyszedlem.Ogolnie fajnie i juz niewyobrazalnie fajnie w porownaniu z naszym baltykiem.jezeli ktos chce wiecej wiadomosci to zapraszam odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

ryba maślana


© 2022 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij