Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: ITAKA - opinie!
Autor: Czytelnik IP 46.171.200.*
Data wysłania: 2020-07-14 10:40
Temat: ITAKA - opinie!
Treść: Witam
W miesiącu styczniu br. przed wybuchem epidemii COVID19 wpłaciliśmy zaliczkę na wycieczkę zagraniczną do Albanii. W związku z obecną sytuacją na świecie i wielką niewiadomą o Albanii ( o pandemii w tamtym regionie, o ich służbie zdrowia itd.) chcieliśmy wycofać naszą zaliczkę lub zmienić ją na voucher do wykorzystania w naszym kraju - bo tu wiemy jak wygląda sprawa z epidemią. Oczywiśicie próba kontaktu i przedłożenie prośby o taką zmianę u naszego operatora wycieczki spełzła na niczym. Loty do Albani zaczynają startować dopiero od jutra. Wczasy mamy od 04.08.2020. To miały być nasze pierwsze takie wakacje z dziećmi od 5 lat a są koszmarem zanim się rozpoczęły.
Lot miał być bezpośrednio z Wrocławia do Tirany tymczasem od soboty mamy informację że lot się wydłuży i będzie z międzylądowaniem w Poznaniu. Z małymi dziećmi nie uśmiecha nam się dłuższa podróż i dodatkowe lotnisko co już nas bardzo zniechęca do tego wyjazdu. Poza tym wykupiliśmy dodatkowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji ale w styczniu nie było epidemii i nic złego sie nie działo więc pandemia nie została ujęta w ubezpieczeniu i pomimo dodatkowego ubezpieczenia pozostaliśmy jak zwykle z niczym. Dzisiaj udało mi sie porozmaciaż z biurem Itaka i niestety nie ma żadnej możliwości zwrotu zaliczki ani uzyskania za nią vouchera. Generalnie na 15 dni przed wylotem mamy wpłacić całą kwotę bo jeżeli tego nie uczynimy stracimy zaliczkę. O zwrot po 180 dniach całej kwoty za wycieczkę też będzie niezwykle trudno więc nie mamy co zrobić. W obecnej sytuacji epidemii nie ukrywam że boimy się jechać gdzieś za granicę. Jestem zaskoczona że nie można otrzymać vouchera bo o ile wiem że branża turystyczna przechodzi trudny okres to nie bylo naszą intencją wycofywanie pieniędzy tylko zmiana na inny wariant wycieczki w kraju. Na co też nie ma zgody ITAKI. Uzyskałam informację , że jest za mało czasu na takie ruchy - choć uzmysłowiłam Panu z którym rozmawiałam, że loty do Albanii ruszają dopiero od jutra. To też nie jest argument.
Być może nasze wymarzone wczasy będą naszym najgorszym wspomnieniem i nic nie uda się zrobić ale taki opór biura po prostu jest nie w porządku w stosunku do klienta. W tej chwili biuro nie proponuje ze swojej strony nic żeby rozwiązać problem , Nie ma możliwości jakiejkolwiek zmiany a przecież nie może być tak że jesteśmy zmuszeni do wylotu gdzieś gdzie nie jest bezpiecznie z punktu widzenia epidemii a tak się czujemy niestety. Najgorzej boję się o dzieci bo są małe i w maseczce moja 3 - latka nie będzie chciała siedzieć kilka godzin na trzech lotniskach i w dwóch samolotach. I co ja zrobię jak okaże się że ktokolwiek na pokładzie ma wirusa? Na swój koszt będę musiała poddać się kwarantannie w kraju którego nie znam.
Nigdy nie wykupię wczasów u tego operatora. NIGDY PRZENIGDY.
Uważajcie z tym biurem bo klient jest na spalonej pozycji

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij