|
Wątek:
|
Ruszyła polska wersja Belvilla
|
Autor:
|
Czytelnik IP 185.25.139.*
|
Data wysłania:
|
2021-08-26 12:32
|
Temat:
|
Tragiczna jakość obsługi - nie polecam
|
Treść:
|
Po sprzedaniu domu okazało się, że są ukryte koszty wyjazdu - ok 20%. Musieliśmy dopłacić, bo Belvilla zagroziła odstąpieniem od umowy i przepadkiem całości wpłaconych pieniędzy (800 eur) Na miejscu okazało się, że z prysznica nie ma odpływu wody (zatkana studzienka) i jakakolwiek próba kąpieli zalewa łazienkę i inne pokoje. Zepsuty zamek w drzwiach wejściowych uniemożliwiał zamknięcie domu. Jedno z nas musiało zostawać na cały dzień pilnując dobytku. Zero odpowiedzi ze strony Bevilla na reklamację i wielokrotny kontakt z naszej strony. Rozmowy telefoniczne odrzucane, a na e-mail odpowiadał autoresponder z informacją, że są przeciążeni i wkrótce się odezwą, co nie nastąpiło. Absolutnie nie polecam tej firmy. W internecie nie znalazłem ani jednej pozytywnej informacji na ich temat. Banda oszustów i naciągaczy. Zmarnowali nam wakacje
|