|
Wątek:
|
Kłopoty turystki z Itaką
|
Autor:
|
Czytelnik IP 94.40.97.*
|
Data wysłania:
|
2021-09-27 10:59
|
Temat:
|
Oszukani przez Itakę
|
Treść:
|
Proszę Państwa chciałem przedstawić naszą sytuację z wyjazdu do Gruzji organizowanego przez biuro "Itaka" w dniu 25-09-2021(sobota). Na lotnisku w Katowicach przy odprawie celnej okazało się iż żona ma błędną datę szczepienia (błąd pielęgniarki wykonującej szczepienie w Miechowie), pomimo że była zaszczepiona 2 dawkami. Jej kod QR pokazywał datę szczepienie 1 dawką a nie dwoma. I od tego momentu zaczęły się nasze problemy, obsługa lotniska kazała zrobić szybki test na lotnisku (który kosztował 120zł.) po zrobieniu okazało się że musi być test na COVID-19 (RT-PCR) , czyli ten zrobiony na lotnisku jest nie ważny, i nie możemy polecieć. Udaliśmy się do biura Itaki na lotnisku w Katowicach i poinformowano nas iż nie mogą nam w niczym pomóc. Zwrot kosztów wycieczki tylko w wysokości 10% ogólnych kosztów. Obsługa Itaki bardzo nie uprzejma i nie kompetentna. Nie ma również możliwości zmiany terminu wylotu. W dniu 27-09-2021(poniedziałek ) dzwoniliśmy na infolinię Itaki i Pani nas również poinformowała że nie może nic załatwić polubownie. Jedyne co doradziła to wykupić nową wycieczkę. Jest to nie pierwszy nasz problem z Itaką przestrzegamy wszystkich przed tym biurem. Nadmieniam że wracając busem na parking po samochód jechała z nami grupa paru osób którzy w rozmowie stwierdzili że też mieli do czynienia z biurem Itaka i już nigdy nie korzystają z tego biura .
|