|
Wątek:
|
Poznań: 200 turystów miało problem z wylotem do Tunezji
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.4.97.*
|
Data wysłania:
|
2008-09-12 10:16
|
Temat:
|
Znam Exim Tour
|
Treść:
|
Jestem zaszokowana i po prostu w głowie mi się nie mieści, że miedzynarodowe biuro podróży to taka firma-kogucik. Kompletny brak odpowiedzialności, organizacji i zwykłej ludzkiej życzliwości uderzają najbardziej. Moja mam i brat(hurghada/egipt) nie zostali poinformowani o skróceniu pobytu o jeden dzien i w momencie, w ktorym mieli byc w samolocie zostali zdani sami na siebie. rezydentka opieprzyła ich przez telefon, że zostawiła im kartkę z informacja(sic!), co naturalnie jest kompletną bzdurą-ma zasrany obowiązek spotkac się ososbiście ze wszytklimi i ich poinformowac o zmianie terminu lotu. Nie uczyniła tego, choć wiedziała od 3 dni natomiast w ich hotelu wcale jej nie było, o czym gotowi są zaświadczyć pracownicy recepcji. Mało tego centrala exim kompletnie zignorowała problem. Ponadto same warunki podróży(objazd plus wypoczynek) odbiegały dalece od jakichkolwiek podstawowych norm i wymaganego minimum standardu. Wszechobecne łapówkarstwo tak, iż po 3 dniach byli zupełnie bez pieniędzy, a nie zdąrzyli nawet kupic żadnych pamiątek.Łudzie- omijajcie exim tours szerokim łukiem- to kompletni ignoranci, nierofersjonaliści i oszuści liczący na ludzką naiwność i zysk. Wycieczka marzeń zamieniła się w koszmar życia, a ja nadal nie wiem, kiedy odzyskam rodzinę!!!
|