Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Klienci Air France mogą sami przez Internet dokonywać zmian w rezerwacjach
Autor: Czytelnik IP automat.*
Data wysłania: 2008-09-15 12:02
Temat: Klienci Air France mogą sami przez Internet dokonywać zmian w rezerwacjach
Treść: Aktualność:
Air France uruchomił rozwiązanie Amadeus Ticket Changer Shopper, które umożliwia podróżnym dokonywanie zmian w rezerwacjach przez internet.

Francuskie linie lotnicze uruchomiły nową technologię zmian w rezerwacji biletów w 80 serwisach internetowych. Dzięki temu klienci mogą modyfikować przez internet rezerwacje biletów, które są sprzedawane we wszystkich kanałach bezpośrednich. Nowe rozwiązanie okazało się sukcesem. Aż o 35% wzrosła liczba zmian dokonywanych online w ciągu pierwszego miesiąca po wdrożeniu systemu. Podróżni teraz mogą w bardzo łatwy sposób wprowadzać wszelkie modyfikacje do planu przelotów bezpośrednio na stronie internetowej linii lotniczej.

Amadeus Ticket Changer Shopper charakteryzuje się dużą elastycznością w zakresie zmian rezerwacji przez internet, które zostały założone przez stronę internetową linii lotniczej, a także w tradycyjnych punktach sprzedaży Air France.

Dokonywanie zmian możliwe są również w rezerwacjach sprzedawanych w biurach podróży, które podłączone są do systemu Amadeus. ATC Shopper oferuje wiele formatów prezentacji, między innymi XML i xHTML, w 25 wersjach językowych. System daje się zintegrować na dowolnym etapie rezerwacji, przy wykorzystaniu rozwiązania Amadeus e-Commerce do rezerwacji, obsługi oraz sprzedaży.

Integracja pozwala liniom lotniczym na sprzedaż dodatkowych produktów, a tym samym uzyskania wyższych przychodów podczas procesu zmiany rezerwacji. Klienci Air France otrzymali dostęp do 200 opcji wprowadzania zmian, nowego kalendarza oraz informacji o opłatach. Dodatkowo klienci mogą uzyskać też informacje dotyczące wyboru posiłków na pokładzie, miejsca, klasy oraz szczegółów przesiadek podczas podróży.

Stéphane Ormand, dyrektor ds. rozwoju systemów elektronicznych w Air France wyznał - Jesteśmy zadowoleni, że możemy zaoferować wysoki poziom elastyczności naszym klientom, którzy chcą dokonać zmian w rezerwacji biletów. Technologia Amadeus umożliwia nam automatyczne zmiany rezerwacji nawet przy najbardziej skomplikowanych planach podróży. Uruchomiliśmy ją w 80 serwisach internetowych i w 13 wersjach językowych. Wprowadzenie tego rozwiązania zwiększy ruch w naszych serwisach, ponieważ będą oferowały nowe rozwiązania dla osób, które już dokonały zakupu. To zaś przełoży się na nasze wyniki finansowe.

Natomiast Philippe der Arslanian, dyrektor ds. bezpośredniego kanału lotniczego dodał - Prace nad udoskonaleniem rozwiązania do zmian rezerwacji przez Internet trwały od 2003 roku. Obecnie jest ono w pełni zintegrowane z naszym pakietem systemów e-Commerce. Korzysta z niego ponad 10 wiodących linii lotniczych na świecie. Dostępność ATC Shopper oraz wdrożenie tego rozwiązania przez Air France oznacza, że linie lotnicze będą oferować dodatkowe udogodnienia dla swoich klientów, jednocześnie poprawiając swoją rentowność. Na współczesnym, niezwykle konkurencyjnym rynku linie lotnicze potrzebują globalnych i dokładnych rozwiązań. Systemy tego typu muszą mieć wystarczający potencjał, żeby wyróżnić ofertę spośród konkurencji, a jednocześnie dobrze wpisywać się w strategię redukcji kosztów.

Amadeus jest partnerem w dziedzinie technologii dla dostawców, sprzedawców oraz odbiorców usług turystycznych. Docelowymi grupami klientów są dostawcy usług turystycznych, jak: linie lotnicze, hotele, wypożyczalnie samochodów, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi, firmy oferujące wycieczki morskie, firmy ubezpieczeniowe i touroperatorzy, a także sprzedawcy usług turystycznych oraz odbiorcy, czyli firmy i turyści indywidualni.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Amadeus Ticket Changer Shopper- wygoda zmian rezerwacji [2008-09-15 12:02 91.94.204.*]
## odpowiedz »

Amadeus Ticket Changer Shopper- wygoda zmian rezerwacji [2008-09-15 12:02 91.94.204.*]
Proszę uprzejmie o wszystkie nowości. Jestem polskim biurem podróży, działającym na rynku turystycznym od 1992 roku. Organizuję wyjazdy grupowe do wszystkich krajów świata. Pozdrawiam serdecznie.
Małgorzata Siwek##
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij