TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter

Forum grupa: Biura turystyczne

Biuro podróży Janosik z Rzeszowa

Data wysłania: 2008-09-17 12:14 Autor: Czytelnik IP 212.160.151.*

Wiecie coś o tej firmie? Mają bardzo atrakcyjne ceny ale jak z uczciwoscia... prosze o odpowiedz :)

    • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

      [2009-11-12 12:34 93.105.136.*]

      Nie znam tej firmy, ale z czystej życzliwości chciałabym wszystkich oszczec przed biurem podróży ECCO HALIDAY w Rzeszowie!!! Zakupiłam wycieczke i jak się okazała sprzedający nie podał wszystkich niezbędnych informacji dotyczacych wycieczki, cena nie jest warta wycieczki. BAAARDZO nieprofesjonalne podejście. Zmarnowane pieniącze i wczasy. Pomijając niezgodności finansowe.... Czyste OSZUSTWO !!! Jak się okazało nie jestem jedyną osobą, która została oszukana. Sprawa ma trafić do sądu!!!!   odpowiedz »

    • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

      [2010-06-15 13:34 195.68.192.*]

      Stanowczo odradzam. Firma Janosik z Rzeszowa która jeżdzi pod logo Sindbad to jedna z najgorszych firm. Pod koniec kwietnia biuro podróży Orlando Travel zorganizowało pielgrzymkę do Włoch przewoźnikiem była firma Janosik. Kierowcy zostawili autokar na Via Aurelia w Rzymie i poszli na zakupy. Po powrocie okazało się że mieli włamanie. Nie powiadomili policji oraz pilota. Zdarzenie miało miejsce między 11-12 a autokar po nas przyjechał ok goz. 16:15. Kierowcy nadal nic nie powiedzieli. Dopiero jak zaczęliśmy zgłaszać że nie ma naszych rzeczy, które pozostawiliśmy w autokarze jeden z kierowców wspomniał że chyba mili włamanie bo został im wyłamany zamek ale myśleli że nic nie zostało skradzione. Słowa przepraszam nie usłyszeliśmy. 6 osób starciło wiele rzeczy w tym dokumety, leki, pieniądze, karty płatnicze. Strata została wyceniona na prawie 5 tys PLN. Pilotka staciła cały swój warsztat pracy. Skradziono jej wszystkie notatki, adresy, kontakty, płyty DVD. Niestety firma Janosik w ogóle nie poczuwa się do odpowiedzialności i nie wypłaciła nam odszkodowania. Napisali do biura podróży że nie ponoszą odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w autokarze. Tylko firma Orlando ze względu na dobre imię wypłaciła nam z własnych pieniędzi 70% wartości roszczeń. Kierowcy zachowali się totalnie nie odpowiedzialnie jak smarkate dzieci. Jak można nie zgłosić włamania wiedzac że w srodku autokaru znajdowały się rzeczy osobiste uczestników. Firma Janosik powinna za ich błędy zapłacić i ponieś konsekwencje. Osoby poszkodowanie zastanawiają się czy nie wystapić na drogę sądową. Nikt nie ma pretensji o włamanie tylko o to że nie powiadomili policji, pilota lub biura podrózy a przede wszystkim uczestników pielgrzymki. Jak można się było tak zachować i nawet nie przeprosić poszkodowanych   odpowiedz »

      • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

        [2010-06-17 10:39 193.19.165.*]

        Ja też stanowczo odradzam! Pracowałam na Janosików jako pilot autokarowy - trudno jest dostać wynagrodzenie, trzeba dzwonić xx razy do szefa, który każe przyjść, a potem i tak się czeka. Atmosfera jest beznadziejna. Oszukują ludzi. Nie polecam nikomu podejmować współpracy z tą firmą, nie warto.   odpowiedz »

      • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

        [2013-04-18 16:46 82.132.246.*]

        Zdecydowanie odradzam. Mimo, ze od mojej przykrej przygody z Janosikiem minelo juz 9 lat, nadal na sam dzwiek nazwy tej 'firmy' robi mi sie niedobrze.
        Latem 2004 wybralismy sie razem z mezem, wtedy jeszcze narzeczonym, do Francji. Wykupilismy bilet 'open' do Paryza. W cenie biletu byl darmowy obiad (w brudnej knajpie podawano nieumyta salate, brudnymi sztuccami). Jechalismy na wolontariat na 2 lub 3 tygodnie. Maz mial urlop uzgodniony na 2 tygodnie, jednak istniala mozliwosc przedluzenia na 3 tygodnie jesli jeden z kontraktow rozpoczalby sie pozniej. Z Paryza wyruszalismy na poludnie pociagiem. Przed zakupem biletu zapewniano nas, ze bez problemu bedziemy mogli wrocic za 2 lub 3 tygodnie, ze nie bedzie problemu z rezerwacja terminu.
        Po kilku dniach okazalo sie, ze maz musi wracac po 2 tygodniach wiec zadzwonilismy do pani Jadzi (o ile dobrze sobie przypominam), pracownicy biura z Paryza, poniewaz ona miala potwierdzic rezerwacje ma powrot. Pani Jadzia, bardzo niemila kobieta twierdzila, ze miejsc juz nie ma. Nic nie daly telefony do biura w Rzeszowie, zadnej pomocy. Pani Jadzia powiedziala zebysmy kupili sobie nowe bilety (miejsca o dziwo byly!) i starali sie o zwrot w Janosiku w Rzeszowie.
        Wiele razy dzwonilismy do pani Jadzi, do biura w Rzeszowie, bez skutku. Rachunek telefoniczny w tamtych czasach byl ogromny. Minely 2 tygodnie, my nadal bez biletow, maz stracil prace. Pani Jadzia przestala odbierac od nas telefony.
        Moj tato zrobil awanture w Biurze w Rzeszowie i zagrozil zlozeniem pozwu. Powiedziano mu, ze mozemy jechac do Paryza i 'jesli bedzie miejsce to sie zabierzemy'. W Paryzu, pani Jadzia krazyla miedzy trzema autokarami Janosika, ignorowala nas i udawala, ze nas nie ma. Maz w koncu zapakowal nasze bagaze do pierwszego autokaru i powiedzial jej, ze sie nie ruszymy a jak chce niech wzywa policje. Wrocilismy po 4 tygodniach. Nasze wspaniale studenckie wakacje zamienily sie w koszmar. Maz niestety musial przerwac studia zaoczne, bo po stracie pracy nie znalazl przez jakis czas nowej i nie byl w stanie oplacic czesnego.
        Zaluje, ze nie zlozylismy skargi na te 'firme'. Stracili jednak wielu klientow, bo wszyscy moi znajomi, i ich znajomi wiedza o naszej przygodzie i omijaja ich z daleka.
        Dziwie sie, ze ta firma jeszcze funkcjonuje, bo czytajac opinie to wiele osob jest podobnego zdania.   odpowiedz »

        • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

          [2013-05-16 16:37 83.28.10.*]

          Szanowna Panii
          och jak mi przykro ja ta firme znam od dawna Pani Jadzia to był element ale przez te 9 lat chyba duzo sie wydarzyło jest to firma Ok
          Widac ze Pani mąż to nieudacznik zyciowy z ta historiia o pracy naprawde niezna Pani realii Francji i dobrze bo to chyba nie wasze miejsce na ziemii
          A w LOURDES była Panii pomagac i uczyc sie czegos ale chyba mało z tego zostało
          Pozdrawiam KOLBUSZOWIAk   odpowiedz »

    • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

      [2011-08-03 09:53 86.215.71.*]

      Pracowałem dla nich 6-lat,to byl bląd życiowy,zero atmosfery,kierowcy tez wystraszeni ,a co najciekawsze mielismy umowy na 3-lata najniższą krajową i tak płacilł,ale ci co nie mieli na stanie autokaru to wypłacal im tylko połowę czyli 500 zł ,a jak sobie chwalili jeden z kierowców to powiedział ,że w pewnej firmie jak jakiś odłam orbisu to po polsce jezdzili za darmo!! tylko zagranice miał płacone.Ogolnie to dziadostwo w każdym calu ,ale to nie tylko oni ,podobnie jest w Bomaturze,które wspólpracuje z Janosikiem, a tak na marginesie to szef Sindbada powinien wypie... już dawno takiego przewoznika z platformy.Gowniarz jak mowią o włascicielu Janoika nie płaci na czas ,lubi ,wręcz kocha blagania o pobory,przeciąga ile może i się kurew....smieje,lub ma powiedzonko "jak ja będę mial to i wy będziecie mieli",ale są kierowcy którzy żyją z przemytu,dlatego rozliczają się co 2-3 miesiące i tak im i gówniarzowi pasuje.Długo by pisać ,co to da odradzam w 100%,tak dla kierowców jak i dla pilotów.Co niektorzy to już rodzinę wsadzają na pilotów.Żyją z zaopatrywania nierobów /biznesmenów/ w paryżu ,a i wupić można .Bazę mają poza paryżem na Genneviliers, to już malo kto przyjezdza.   odpowiedz »

      • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

        [2011-08-03 17:57 95.21.55.*]

        to co tam robiłes 6 lat.   odpowiedz »

        • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

          [2011-08-04 12:09 86.215.71.*]

          pracowałem jako kierowca i wiązałem nadzieje ,że jutro będzie lepiej niestety .
          a musze powiedziec ,że pracowałem uczciwie i pasażerowie nie powiedzieli mi zlego slowa,ale tego ci nikt nie doceni ,a dziękuje od wlasciciela tak ojca jak i gowniarza nie usłyszysz.tam dzien dobry nie ma komu powiedziec.   odpowiedz »

        • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

          [2011-08-04 12:12 86.215.71.*]

          zadajesz bardzo głupie pytania.pajacu
          na drutach tam robilem   odpowiedz »

      • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

        [2012-01-15 21:59 78.120.121.*]

        skoro pracowal Pan tam to moze muglby mi Pan pomuc szukam nazwiska i imienia faceta który ma psa Bronka podobno to własciciel Janosika ale nie wiem który to gryż ten kundel pogryzł mojego psa i teraz biedulka cierpi strasznie bo wdało się zakarzenie bo tamten ma jakies bakterie w gembie a ten cham jego właściciel nic nie chce słyszeć chcę mu założyc sprawe ale potrzebne mi jego dane dzieki za szybką odpowiedz   odpowiedz »

        • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

          [2012-09-09 21:42 83.31.79.*]

          rzedzicki roman   odpowiedz »

    • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

      [2011-08-04 12:13 86.215.71.*]

      odpowiedz dla "to co tam robiles 6-lat"   odpowiedz »

    • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

      [2011-08-05 23:11 86.215.5.*]

      stanowczo odradzam są tylko przewożnikiem ,ale kierowcy to odrzut z linii produkcyjnej.tak jak płaci tak jeżdzą.żadnej uprzejmosci ,chamstwo w każdym momencie,odradzam ,a teraz to już strach jezdzić bo i kierowców nie ma sprawdzonych ,bo bierze z ulicy,zasypiają w czasie jazdy lub wyjezdzają wczorajsi na linię.   odpowiedz »

    • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

      [2011-08-10 23:25 86.215.5.*]

      nie polecam ,omijajcie szerokim łukiem.
      kiedyś miałwspaniałych szoferów ,ale go zostawili,ale jeżeli chodzi o pilotki to nawet nie zawracajcie sobie głowy.były też kiedyś doswiadczone pilotki ,sumienne,ale ten bałwan młody zniszczyl wszystko,został sam z kapusiami ,nieukami ,tymi z ktorymi mu wygodnie opluć,obrazić itp,a oni powiedzą ,że deszcz pada.   odpowiedz »

    • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

      [2011-12-13 13:30 95.160.44.*]

      Kochani wpisowicze, wracałem w niedziele z Paryża do Rzeszowa i wyobrazcie sobie, że autobus nr 162 Janosik-Sindbad przyjechał na plac odjazdu, odczekał troche zabrał pasażerów i wyjechal z powrotem, to nic, w autobusie brud, smród, toaleta smierdząca, brak papieru, wody, na ziemi resztki syfu po pasażerach, którzy wysiedli w Paryżu, a ja słyszałem od kierowcy, że wlasciciel biura Janosik ARTUR RZEDZICKI jak jest na bazie to sprawdza nawet plamy na szybach, nie mówiąc o czystosci autobusu, więc jak to jest? ??. Ja pamiętam kierowców, którzy już nie pracują w Janosiku, ale to byli wzorowi, szanujący klientów szoferzy, widocznie wygodniej jest pracodawcy zatrudniać brudasow, donosicieli itp. Niech się dobrze zastanowi czy czasami nie lepiej się pochylic i przywrocic tych porządnych szoferów do pracy, a nie jak to okreslil mi w niedziele kierowca :pajacować:i udawać, że wszystko jest ok. Pamiętam szoferów z prawdziwego zdarzenia, Pan Jerzy, pan Stanisław, i jeszcze pewnie bym znalazł innych.   odpowiedz »

      • Biuro podróży Janosik z Rzeszowa 

        [2013-05-17 08:46 83.11.225.*]

        Biuro jak każde inne...czasem zdarzają się kierowcy poniżej krytyki,ale też są i tacy z powołania. Zależy jak kto trafi. Jeśli chodzi o czystość w autokarze-to wybaczcie,ale jak się bydło wozi,to nie dziwota,że syf jest.Kierowca nie jest od sprzątania Waszych śmieci,tylko od jazdy!!!! Czasem jest tak,że autokar stoi w jakimś korku i kierowcy przyjeżdżają na odjazd.Nie mają czasu zmienić koszuli,a co dopiero posprzątać autokar,więc trochę powagi!!!!!
        Na koniec dodam,iż jest tyle biur podróży,które jeżdżą na Francję,że wieszanie psów na tym jednym akurat,jest bynajmniej nie na miejscu. Założę się,że przynajmniej 80% tych osób,co tak źle pisało o przewoźniku,zapewne jeździ z nim dalej,więc darujcie!!!!   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję