| 
				
						 |  
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Reklamacje kierowane do biur podróży po nieudanych wakacjach
							 | 
						 
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 80.52.136.*
							 | 
						 
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2008-09-18 19:42
							 | 
						 
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Reklamacja do biura podróży
							 | 
						 
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								witam, miałem wielki kłopot z wyjazdem, który okazał się gehenną. pojechaliśmy z małym dzieckiem a warunków jakie zastaliśmy nie polecił bym wrogowi. temat jest jak najbardziej na czasie bo dużo większość z nas wróciła już z wakacji. część niestety niezadowolona. o swoje trzeba walczyć. na stronie http://www. podruzujemy. pl/viewtopic. php?t=9 jest wytłumaczone jakich odszkodowań można oczekiwać. oczywiście bez walki ani rusz.
							 | 
						 
					 
					 
				
 
			
		
				 
				Odpowiedzi:
				 Reklamacja do biura podróży [2010-05-22 20:12 85.221.213.*] 
Witam, szczerze współczuję i trzymam kciuki. Proszę natomiast o pomoc, ponieważ wróciliśmy z wakacji ponad tydzień temu. Czy nie jest za późno na złożenie reklamacji? Nasz pobyt w Grecji został skrócony o jeden dzień z powodu strajków na lotniskach i chcemy żądać zwrotu pieniędzy za 1 dobę hotelową. Z góry dziękuję za pomoc.  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2010-08-22 14:10 89.74.30.*] 
Nie dostaniesz zwrotu, bo jest to tzw. działanie osób trzecich, którego nie można było przewidzieć.  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2008-10-15 09:19 213.25.84.*] 
Witam, W ubiegłym tygodniu wróciłam z wymarzonych wakacji w Turcji.W ofercie biura podrózy był miły 3 gwiazdkowy hotel wyżywienie w wersji all inclusiw.W katalogu były również opisane zajęcia proponowane przez animatorów hotelowych.Moje rozczarowanie jest ogrome gdyż: 1.W hotelu było brudno w pokojach w restauracjibrud nie do opowidzenia brudne przez dwa tygodnie jeden raz zmieniono obrusy,które wyglądały obrzydliwie,talerze do posiłków były mokre i zimne co świadczy o braku dezynfekcji obowiązującej w zbiorowym żywieniu.Napoje i drinki były rozcieńczane do granic możliwości że trudno było określić smak. W ofercie było zapewnienie że drinki lokalne są w cenie.Gdy poprosiłam o Raki lokalna wódka otrzymałam odpowiedz że jest to specjalny drink który kosztyje 5$.Proszę opodowiedz jak mogę dochodzić roszczeń od biura?  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2010-10-28 20:08 89.230.68.*] 
  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2009-08-07 22:18 193.151.100.*] 
a nas oszukał sky club, polecielismy do rodos luca cypria****+ na mijescu okazałao sie ze pokoje które dostalismy roznia sie diametrlanie od tych ktore byly w folderach, pokoje cztero -gwiazdkowe dostali niemcy , anglicy, francuzi, polacy usytuowani zostali oddzielnie w "lepiankach" pokoje z robactwem, klimatyzjacja w postaci wiatraku i "kaloryferka" chłodzącego, ogólnie stf, pokoje nawet nie *** !!!!!masakra, dwa tyg koszmaru, dziecko i my pogryzieni przez insekty od ktorych w nocy nie dało sie odpedzic, w łózku mrównki.... nie wspominajac jak traktowali nas niemcy!! anglicy w npcy urzadzali pieklo po oknami polakow! starch bylo wyjsc poznym wieczorem! jedzenie momotonne i nie zbyt dobre! dzis wrocilismy i w poniedzialek sprawa trafi do sądu!  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2010-08-06 10:11 87.207.144.*] 
Witam , ja właśnie wróciłam z tego samego hotelu i mam te same zastrzeżenia , czy państwo zgłaszacie reklamacje do biura czy od razu do sądu ? .Bardzo proszę o kontakt , bo nie wiem jak się to robi ?  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2009-10-01 23:22 77.114.11.*] 
Witam serdecznie. Miałam podobną podróż poślubną do Państwa. Chciałabym skierować sprawę do sądu. Czy mogliby Panstwo poinformować mnie na jakim etapie jest wasza sprawa. Podaję nr 504 089 503  odpowiedz »
  Reklamacja do biura podróży [2009-09-06 20:36 85.72.181.*] 
Witam. My jesteśmy dokładnie w tej samej sytuacji. 3 dzień naszej podróży poślubnej mija w tych warunkach. Klimatyzacyjny kaloryfer nie działa, bo zapchany od spodu kurzem. Generalnie nastawiliśmy sie na ignorancję i sprawę w sądzie. takie warunki są w co najwyżej ** zaniedbanych hotelach. Proszę napisać jak Państwu poszło z tą sprawą w sądzie!!!  odpowiedz » 
				 |