| 
				
						 |  
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Lataj.pl UWAGA!!!!!
							 | 
						 
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 83.17.84.*
							 | 
						 
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2008-09-23 15:05
							 | 
						 
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady
							 | 
						 
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Obsługa Klienta jest podstawą działania każdej firmy oferującej usługi .. tak online, jak i offline. Pragnę w tym miejscu podkreślić, iż środki wydatkowane są zgodnie z racjonalnym planem szkoleń podnoszących kwalifikacje naszych pracowników oraz na nowe platformy kontaktu z Klientami. Fakt istnienia (lub nie) sporu lub nieścisłości pomiędzy firmą a dostawcami nie przekłada się w żadnym stopniu na relacje Klient - firma.
  z poważaniem, Bartosz Sujka CEO www.Lataj.pl
							 | 
						 
					 
					 
				
 
			
		
				 
				Odpowiedzi:
				 Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 15:26 83.20.52.*] 
Szanowny Panie Bartoszu, rozumiem, ze broni się Pan teraz- ale za fuszerkę jaką Pan zamówił za takie pieniądze!!! (mam nadzieję, że Pana szef ma wiekszą wyobraźnie jeśli chodzi o środki wydatkowana na promocję ).....ale rzecz gustu - fakt ...a z opiniami niepozytywnymi na temat firmy lataj.pl zgadzam sie w zupełnosci, potwierdzam  odpowiedz »
  Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2008-09-23 16:03 83.17.84.*] 
Trudno dyskutować z "Czytelnikiem", który nie ma dość odwagi cywilnej aby podpisać się pod swoją wypowiedzią. Co do formy promocji .. cóż, każde przedsiębiorstwo ma pewną wizję, która nie koniecznie musi iść w zgodzie z ogólnym trendem (vide: reklamówki Play, MobilKing a ostatnio nawet ING). Niektóre działania są wręcz planowane jako wywołujące zdziwienie. Ja osobiście nie nazwałbym wykonanej pracy "fuszerką"..... Enigmatyczne stwierdzenie o "niepozytywnych doświadczeniach" pozostawię bez komentarza. Bartek Sujka CEO www.lataj.pl  odpowiedz »
  Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2009-07-11 22:07 83.31.117.*] 
ogolnie chcialem podziekowac wszystkim udzielajacym sie w tej branzy gdyz pokazaliscie klase i odkryliscie te swoje podchwitliwe umowy itp. teraz juz wiem czemu lot tak upadl:))))))) hahahhahahahahhahahhihiihihihihihihohoho hohoh pozdrawiam  odpowiedz »
  Lataj.pl - grunt to przejrzyste zasady [2009-08-17 14:48 83.17.84.*] 
A co ma Lot do lataj.pl głąbie - ile masz lat 12? Lot to linia lotnicza, a lataj.pl nie. Piszecie głupoty, żeby znać sie na zasadach wystawiania biletów lotniczych trzeba przejść kilka szkoleń, zrobic papiery. Mniewam, że wy wszyscy tego nie macie - więc piszecie głupoty jak to powinno wyglądać z waszego punktu widzenia. Natomiast kasjer lotniczy musi sie stosowac do pewnych zasad i tyle. A są one nie do przeskoczenia.  odpowiedz » 
				 |