| 
				
						 | 
						
							| 
								Wątek:
							 | 
							
								Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży Nowa Itaka domagają się odszkodowań
							 | 
						
						
							| 
								Autor:
							 | 
							
								Czytelnik IP 62.21.13.*
							 | 
						
						
							| 
								Data wysłania:
							 | 
							
								2008-09-23 17:08
							 | 
						
						
							| 
								Temat:
							 | 
							
								Klienci Nowej Itaki niezadowoleni z wakacji
							 | 
						
						
							| 
								Treść:
							 | 
							
								Warto pamiętać, że zgodnie z ustawą o usługach turystycznych, jeżeli biuro podróży nie ustosunkuje się do reklamacji na piśmie w ciągu 30 dni od dnia zakończenia imprezy lub złożenia skargi - gdy jest składana po zakończeniu wycieczki - uważa się, że uznało roszczenie za uzasadnione.
							 |