Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: ITAKA - opinie!
Autor: Czytelnik IP 195.205.252.*
Data wysłania: 2008-10-14 21:52
Temat: ITAKA- proszę o opinie!
Treść: Ja również w tym skorzystałam z oferty ITAKA w hotelu Crown Plaza w Sharm. Również zostałam oszukana przez to biuro podróży. Wykupiłam pobyt z pakietem all inclusive, w którym otrzymałam tylko piwo i wino, nie dostawaliśmy do pokoju wody mineralnej w butelce, permanentny brak przekąsek w barze na plaży, wiecznie brak miejsc w restauracji, czystych sztućców, szklanek do zimnych napojów itp. itd. Ponadto "ucięto" nam pobyt o jeden dzień. Rezydentka, gdy zgłaszaliśmy jej nasze zastrzeżenia dotyczące pobytu w hotelu, stwierdziła, że mamy dostęp do wody w barach do 23 i że nie słyszała o tym aby jakikolwiek hotel dostarczał swoim gościom wodę mineralną do pokoju i że musimy się sami w nią zaopatrzyć jak również w inne napoje alkoholowe. O braku odpowiedniej ilości miejsc w restauracji w stosunku do liczby gości hotelowych potrafiła powiedzieć, że teraz nie jest źle, w lipcu i sierpniu to był dopiero "sajgon". Ponadto powiedziała, że informuje o wszystkich niedogodnościach biuro w Polsce i że jeśli mamy jakiekolwiek zastrzeżenia to powinniśmy składać reklamację do ITAKI. Napisałam reklamację, do czego namawiam wszystkich niezadowolonych z wczasów w Crowne Plaza, i czekam na odpowiedź. Ponadto przypominam,i sama skorzystam z możliwości, że jest Krajowa Izba Turystyki oraz prokuratura. Jednostronne niewykonanie umowy lub zaniżenie jakości usługi, za którą otrzymano zapłatę jest wyłudzeniem. Piszmy więc reklamacje i domagajmy się rekompensaty za nie dotrzymanie umowy.Pozdrawiam.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

ITAKA- proszę o opinie! [2008-11-26 19:49 86.63.142.*]
Witam. Jestem ciekawa czy Itaka pozytywnie rozpatrzyła reklamację. Ja również na dniach wysłałam reklamację i oczekuję na odpowiedź. Byłam w Crowne Plaza i czuję się oszukana. Chciałabym skorzystać z ochrony prawnej, zastanawiam się jednak czy mam duże szanse na wygranie takiej sprawy. Będę wdzięczna za odpowiedź. odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-10-19 23:40 196.204.149.*]
Droga Pani nigdy nie twierdziłam,że inne hotele nie dostarczają wody do pokoi bo to nieprawda. W hotelach są różne rozwiązania. Turyści otrzymują wodę do pokoi lub pobierają ją w restauracjach.Widzę, że bardzo wybiórczo traktowała Pani moje wypowiedzi i mało tego nawet dobre rady odbierała w sposób negatywny. Mówiąc, że lepiej byłoby zaopatrzyć się w wodę butelkowaną z zewnątrz miałam i zawsze mam na myśli dobro klienta. Lepiej chyba zapłacić 3 funty egipskie za wodę zakupioną w sklepie niż 4 dolary za hotelową, nieprawdaż? Pozostałe napoje serwowane w kubkach miała Pani do dyspozycji od godz. 9.30 do 23.00.To, że hotel ma taką formę all inclusive jaką ma (nie serwuje tzw. mocnego alkoholu)nie upoważnia Pani do oczerniania z tego powodu rezydenta. Nie życzę sobie tego typu uwag tym bardziej, że zawsze staram się znajdować najlepsze dla Państwa kieszeni drogi rozwiązań.A propos słowa "sajgon". Nie istnieje ono w moim słowniku droga Pani. A jeśli mówiłam o tym, że w miesiącu lipcu i sierpniu był problem z miejscami to tylko w takim kontekście, że zostało to zgłoszone w Kairze i otworzono dzięki temu dwie nowe restauracje do dyspozycji gości.Z kolei a propos reklamacji - moim obowiązkiem jest poinformowanie Pani o drogach rozwiązań jeśli oferta biura podróży nie spełnia Pani oczekiwań i czuje się Pani oszukana.Z poważaniem (mimo wszystko). Rezydent odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-10-15 15:11 83.6.77.*]
Te kwestie które Pani porusza jak najbardziej są przykre, szczególnie dla osoby która właśnie wykluła się z ciasnej skorupki i dopiero poznaje wielki świat, oraz obce lądy. Pewnie to Pani pierwszy wyjazd i liczyła Szanowna Pani na to że tak jak na filmach obsługa hotelowa będzie Panią nosić na rękach, dolewać wina do wielkiego kielicha i masować aż do świtu. W takich miejscach również pracują ludzie Droga Pani, a nie niewolnicy. Są pewne niepisane standardy których powinni przestrzegać również klient. Niestety tupet niektórych ludzi takich jak Pani, ociera się o margines społeczny. odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-10-14 23:55 81.96.200.*]
a ktora to byla rezydentka? Patrycja czy Olga?
Zreszta bez roznicy - obie beznadziejne.....
My tez bylismy w Sharm w tym roku w lipcu w hotelu Jaz Mirabel Beach z tym , ze biuro ITAKA oszukalo nas w standardzie pokoi - zaplacilismy za SUPERIOR ( ktore zgodnie z katalogiem znajduja sie przy basenach) a dostalismy STANDARDOWE w innym budynku oddalonym od kompleksu basenow z widokiem na ulice.
W katalogu nie bylo innych pokoi jak tylko SUPERIOR.
Rezydentka przyznala racje, ze zostalismy poszkodowani. Napisalismy reklamacje do ITAKi i wiecie co nam odpisali? ze to nie ich wina. OSZUSCI I KLAMCY !!!!!
odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-11-26 13:33 212.106.28.*]
I ja byłam NIESTETY z Itaki w Crowne Plaza, również czuję się oszukana. Usługa, hotel niezgodny z umową. Opcja all inclusive była formą I wish. Ograniczony dostęp do napojów (kelner wydziela na szklanki, o ile w ogóle raczy przynieść, częśto zapominali zamówienia), z alkoholi tylko wino i piwo. Jedzenie całkiem dobre, ale na stołówce brudno. Hotel zamiast 5 posiadał ok. 3 gwiazdki. Z 4 obiecanych basenów tylko 2 były dostępne. Brak miejsc na plaży, co wiąże się z tym, że za dużo było osób w hotelu, a za mało leżaków. Brak wody do picia w pokojach. Ostatni dzień pobytu nie był wykupiony tak więc ponad 16 godzin koczowaliśmy na bagażach. No i potwierdzam, że postawa rezydentki Olgi Jesionowskiej pozostawia wiele do życzenia. Nie pomagała nam, zwodziła jedynie. Żenujące, bo radziła tylko żeby pisać reklamacje. Każdy pracodawca "marzy" o takim pracowniku, który zamiast ratować dobre imię pracodawcy to wręcz przeciwnie, skłania ludzi do pisania skarg i wzbudza coraz to większe niezadowolenie klientów. Powiedziała nam, że w tym okresie kiedy byliśmy już nie obowiązuje umowa Itaki z tym hotelem. ŻENADA, dlaczego zatem Itaka sprzedaje klientom hotel, z którym nie ma już umowy ukrywając wszystkie wady tego obiektu? To jest zwykłe oszustwo! Jedyne co rezydentka potrafiła skutecznie zrobić, to sprzedać nam wycieczki fakultatywne i skasować za nie i to konkretnie. Wycieczka do Kairu porażka - dali nam zepsuty autokar, który co jakiś czas odmawiał posłuszeństwa i kierowca go naprawiał. W ten sposób z kilkugodzinnej wycieczki zrobiła się dwudniowa. Apogeum osiągnięto jak kierowca zatrzymał niechroniony autokar w nocy na środku pustyni... Cóż to był za stres. Generalnie za dużo nerwów straciłam podczas urlopu, gdzie przecież powinnam była wypoczywać. Taki w końcu jest cel urlopu. Ale dzięki Itace niestety ten urlop był jednym wielkim pasmem udręk. Nigdy więcej nie pojsadę już z Itaką. Dziękuję za współpracę. odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! [2008-11-27 14:03 212.106.25.*]
Korekta, rezydentka, o której mowa w ww. komenatzru to Barbara Mikuła a nie Olga, pomyłka zaszła stąd że Panie te często zamiennie się podpisywały pod informacjami na tablicy ogłoszeń... odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij