|
Wątek:
|
Koniec wadliwych hamulców w pociągach PKP!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 80.53.183.*
|
Data wysłania:
|
2006-03-17 16:39
|
Temat:
|
Wstawki są wadliwe czy rozumowanie ?
|
Treść:
|
Koszt wymiany wstawek na żeliwo wynosi kilka milionów zł. Pytam więc kto zarobi inne kilka milionów zł na wycofaniu wstawek ?? Na pewno odlewnie żeliwa. Wstawki były badane przez kilka lat a jeżdżą już od ponad trzech lat - o czym mało kto wie. Mało kto też wie że Certyfikat był wydany po przeprowadzeniu badań w ilości kilkakrotnie przewyższającej wymagania UTK. Wstawki są dobre tyle że lepsi od nich są cwaniacy, którym na rękę jest zrujnowanie jedynego polskiego producenta (FRENOPLAST), wszystko kosztem PKP, tak by napchać portfel odlewniom których części nota bene właśscicielem są już Niemcy. Niemcy też szykują się do wejścia na rynek ze swoimi - ponoć lepszymi wstawkami- nie ma to jak polska beztroska.
|