Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Najdziwniejsze powody reklamacji wycieczek i biletów lotnicz
Autor: Czytelnik IP 79.186.135.*
Data wysłania: 2008-11-05 13:42
Temat: Klienci są dziwni i ich reklamacje czasem też
Treść: Pracowałam kilkanaście lat jako rezydent dla dużego touroperatora niemieckiego i twierdzę, że akurat reklamacja dotycząca opaski all inclusive, choć mnie śmieszy, tak naprawdę nie jest śmieszna, co więcej znany mi jest przypadek, gdy klient przed sądem właśnie za taką reklamację otrzymał zwrot 5% kosztów wycieczki.
Evita

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Klienci są dziwni i ich reklamacje czasem też [2008-11-05 16:55 77.253.255.*]
A propos opaski (all inclusive). Ostatnio na urlopie lekko skaleczyłam sie taka opaska-ja dorosły człowiek. A dziecko? Sami wiemy,ze dzieciom rozne pomysły przychodza do głowy a i skórę mają wrażliwszą niz my dorośli. Wiem, ze takie reklamacje smieszą, ale gdy ruszymy wyobraźnie to faktycznie przestaje to być śmieszne.
pracownik biura podrozy.
odpowiedz »

Klienci są dziwni i ich reklamacje czasem też [2008-11-14 12:43 83.22.244.*]
z tego c się orientuję to dzieciom nie dają branzoletek odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij