|
Wątek:
|
Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży Nowa Itaka domagają się odszkodowań
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.15.87.*
|
Data wysłania:
|
2008-11-07 13:01
|
Temat:
|
Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży Nowa Itaka domagają się odszkodowań
|
Treść:
|
Mam bardzo podobne doświadczenie. Również Sharm, również p.Olga.
My wykupiliśmy wakacje w Egipcie. Na lotnisku w Egipcie okazało się, że nie ma miejsc w hotelu, który wybraliśmy. Hotel gdzie przeniesiono całą grupę ok. 25 osób miał być o tym samym standardzie albo nawet gwiazdkę wyższych. Zamiast obiecanych 4 miał 3.. pokoje jak nory, brudne łazienki i ręczniki, ciepłe napoje.. Po olbrzymich awanturach, kończących się na groźbach procesu po dwóch dniach znalazło się miejsce dla większości grupy w pierwotnie wybranym hotelu. Ze względu na fakt, że w grupie był prawnik i widmo poważnej rozprawy wisiało nad Itaką dostaliśmy w ramach rekompensaty wycieczkę i 50USD. Ale nerwów było mnóstwo.. i osoby będące tylko tydzień miały pół urlopu spędzonego na zebraniach, czekaniu i nerwach. Rezydentka obiecywała, umawiała się na określone godziny po czym zjawiała się godziny później. Co dziwne.. Itaka w Polsce nie miała pojęcia o zmianie hotelu. Czyli wiadomo o co chodzi.. machloje machloje i jeszcze raz machloje. Żeby tylko przyciąć po parę stówek na osobę. Od razu uprzedzam, że ITAKA to nie jest firma kogucik, a tam była wykupywana wycieczka, tyle że na umowie widniała nazwa "Nowa Itaka". UWAŻAJCIE NA ITAKĘ!
|