|
Wątek:
|
Wizz Air: 13 h oczekiwania, a potem odwołany lot
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.89.162.*
|
Data wysłania:
|
2008-11-10 10:38
|
Temat:
|
Wizz Air spóźniony i odwołany lot
|
Treść:
|
Najlepiej proszę udać sie w miejsce gdzie kupiła Pani bilet, o ile nie był to zakup przez internet.W takim przypadku proszę wejść na strone internetowa przewoźnika i zacząć od reklamacji pisemnej(tam znajdzie Pani adres na który trzeba wysłać dokumenty).Z góry uprzedzam, że jeśli rejs jednak sie odbył, tylko w inne miejsce docelowe, może mieć Pani duży problem z wyjaśnieniem czegokolwiek i raczej na nic bym nie liczyła.Przykre to jest ale takie są realia w tym kraju.Ja juz odpuściłam i zwrócono mi tylko cenę biletu bez dojazdu w miejsce odlotu i w ogóle jestem juz zmęczona tym tematem, życzę cierpliwosci.
|