|
Wątek:
|
Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży Nowa Itaka domagają się odszkodowań
|
Autor:
|
Czytelnik IP 213.135.44.*
|
Data wysłania:
|
2008-11-14 15:32
|
Temat:
|
Opole: klienci poszkodowani przez biuro podróży Nowa Itaka domagają się odszkodo
|
Treść:
|
Wróciłam z urlopu zorganizowane przez to biuro 28.11.2008r. i jestem bardzo rozczarowana i oszukana - mialam pobyt w hotelu 5* -rzeczywiście były to 3*, wode musialam sobie kupowac - mając opłacone all inclusive, lyżeczek małych do herbaty było brak, jedzenie jednolite tylko w jednej restauracji (a ponoć miało być 8 restauracji i barów) - wyglądało mniej więcej tak jak by ktoś juz to przetrawił i wróciło do spożycia dla innych talerze myte tylko z wierzchu, od spodu umazane jedzeniem, szklanki wyglądały jak były by wielokrotnego użytku, a wiec każdy zastanawiał się czy to jest do użytku czy już zużyte, alkohole tylko rodzime piwo i wino najgorszego sortu tzw. alkohol twarty tylko za walute , co w innych biurach i w 4* hotelach nie ma miejsca, jak jest all inclusive to poprostu on jest a nie tylko szczcątkowa oferta. Lody od 13-18 były tylko przez 20 minut, za gotówkę można owszem w płatnym barze sobie kupic, opieszałość obsługi bije juz wszelkie dopuszczalne normy. Nie polecam biura a tym bardziej hotelu Crowne Plaza 5*. Jest to jedno wielkie oszustwo, naciąganie klienta. Byłam w Egipcie juz 3 razy i poraz pierwszy doznałam czegoś czego nie przechodziłam, a jak wspomniałam bywałam w hotelach 4* z ofertą all inclusive i nigdzie takiego dziadostwa jak tu nie było. Owszem wiem ze biuro zerwało umowę z tym hotelem, ale dowiedzieliśmy się o tym od rezydentki,( która przez cały czas mówiła ze w tym hotelu tak jest) dopiero na dzień przed wyjazdem, ludzie, którzy przyjechali po nas mieli więcej szczęścia, gdyż po tygodniu mieli być przeniesieni do innych hoteli, natomiast nas to niestety omineło. Nigdy więcej z tym biurem...
|