|
Wątek:
|
Zapłać za ten sam lot 3 razy, a dostaniesz.... aresztowanie GRATIS!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.24.249.*
|
Data wysłania:
|
2008-11-18 11:35
|
Temat:
|
jak napisać reklamacje do przewoźnika Ryanair???
|
Treść:
|
Jestem w bardzo podobnej sytuacji. Dokładnie tydzień temu zamawiałem bilet. Przez cały czas wyskakiwał błąd na stronie. Jedna karta, druga karta, próby spełzły na niczym. Telefon do biura obsługi klienta (5zł za minutę połączenia) - przerwało połączenie (albo ktoś się rozłączył). Potrzebowałem tego biletu więc kolejny telefon. Człowiek informuje mnie, że mam złe karty kredytowe. Myślę sobie nie ma sprawy, kolejna karta (pożyczona od znajomego) nadal błędy na stronie i zero potwierdzenia, zero emaila. Dzwonię do Anglii z prośbą aby to mama zarezerwowała bilet i ..... o dziwo udaje jej się za pierwszym razem.
Mam numer rezerwacji i szczęśliwy ruszam na lotnisko gdzie dowiaduję się, że na moje nazwisko są dwie rezerwacje.
Będąc w Anglii dostaję maila, że reklamacje nie będą uwzględniane skoro skorzystało się z rezerwacji.
Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem potwierdzenia ani numeru jednej z rzekomych rezerwacji.
Pieniądze z konta zostały pobrane.
Jedno jest pewne w tej całej sprawie. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Ryanair.
Jeżeli ktoś ma jakieś pomysły proszę o kontakt. helios@op.pl
Pozdrawiam.
|