|
Wątek:
|
Kraków ma chrapkę na finał Miss World 2006
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.168.136.*
|
Data wysłania:
|
2006-03-30 07:50
|
Temat:
|
o promocji turystyki
|
Treść:
|
Uwazam, ze "gra warta swieczki". Promocja (kraju/miasta) tez kosztuje, a to swietna okazja, zeby trafic na zaulki swiata. Gro ludzi nie koniecznie zwrociloby uwage moze na plakat informacyjny zapraszajacy do przyjazdu do ... Krakowa, ale obejrzy migawke z okazji takiej imprezy. Skorzystalaby przy okazji cala Polska. Warto zauwazyc, ze kraj nasz stosunkowo nie wiele wydaje na promocje POlski poza jej granicami. Jak ostanio, bylo wspomniane podczas wykladu na Sorbonie (dotyczacy marketingu i strategii turystycznej firm) ze ... Polska rocznie przeznacza na promocje 10mln dolarow, podczas gdy kraj mniejszy znacznie, Wegry-40mln dolarow. Warto byloby sie nad tym zastanowic i wziac pod uwage. Jeszcze w starym systemie (komunistycznym) slyszalam ze "reklama dzwignia handlu". Zyczac powodzenia i odpowiednich decyzji, pozytecznych dla przyszlosci polskiej turystyki... doktorantka geografii na Sorbonie (specjalizacja: turystyka/hotelarstwo)
|