TUR-INFO.pl | Serwis informacyjny branży turystycznej
ZAJRZYJ DO NAS NA: TUR-INFO.PL na Facebook TUR-INFO.PL na Twitter






Forum grupa: Transport

Jak było naprawdę z wylotem na Dominikanę z Fischer Air?

Data wysłania: 2006-03-30 13:36 Autor: Czytelnik IP 999.999.999.*

    • opóźnienia Fischer Air 

      [2006-03-30 13:36 83.24.160.*]

      To bardzo emocjonalna wypowiedź Pana Wychowańca. Wszyscy ludzie w branży wiedzą, że Fischer Air po prostu stosuje metodę łatania dziur gdyż praktycznie na każdym kierunku, przez nich obsługiwanym są zmiany. Dotyczy to zarówno dalekich rejsów jak i tych bliższych np. do Egiptu. Tak to jest, gdy proponuje się usługi nie mając odpowiedniego sprzętu i umów z innymi przewoźnikami gwarantujących sprawne podstawienie samolotu zastępczego gdy jest awaria. W ten prosty sposób usterka goni usterkę a spóźnienia nakaładają się i powodują frustrację biur podróży i ich klientów. Najbardziej cierpi na tym Fischer Polska który z racji zbieżnosci nazwy ... jest winiony za wpadki spółki lotniczej. Zresztą najlepiej widać to na innych stronach holdingowych - Open Travel i Podróże TV gdzie już nie ma optymistycznych informacji o budowie skonsolidowanej grupy kapitałowej z Fischer Air. Czyżby wstyd przed jakością usług przewoźnika i obawa przed zniechęceniem się potencjalnych pasażerów i klientów biur podróży.?   odpowiedz »

    • Pan "NieWychowaniec" 

      [2006-03-30 13:57 217.99.210.*]

      Przeczytałem dwa razy wypowiedź pana Niewychowańca i niedoszukałem się tam ani słowa "przepraszam(y)", ani "przykro nam z powodu opóźnienia".
      Rozumiem, że opóźnienie "ok. 24 h" "ale za to bezpiecznym samolotem" to normalka w branży turystycznej albo raczej to paseżerowie powinni podziękować Panu ...Wychowańcowi, bo w innych liniach lata się niebezpiecznymi samolotami ale za to punktualnie !
      Zgroza !   odpowiedz »

      • awaria samolotu Fischera 

        [2006-03-31 11:47 85.221.167.*]

        Na marginesie tej sprawy zastanawiajace jest jak ten Pan zrecznie przeskakuje z linii na linię. W ilu liniach lotniczych On już był? Czy ktoś wie?   odpowiedz »

    • LUDZIE obudżcie się samoloty AIR FISCHER psuja sie co 2 tygo 

      [2006-03-30 14:05 83.16.241.*]

      Na poczatku marca samolot miał również awarię ! na powrocie z Brazylii
      przyleciał po grupę hiszpański Airbus wynajęty przez AIR FISCHER
      Nie chodzi o to jak - ale te samoloty sa wadliwe i ciagle sie psują
      LUDZIE Z AIR FISCHER ! MY CHCEMY ZYC ,CZESTE AWARIE SA POTWIERDZEIEM ZE POSIADACIE NIEBEZPIECZNA FLOTE I TRZEBA PRZEMYSLEC TEMAT chyba że niedługo przeczytamy o tragedii !   odpowiedz »

    • AIR FISCHER o zgrozo 

      [2006-03-30 14:11 83.16.241.*]

      jak takie numery są co chwile , współczuję wszystkim BIUROM PODROZY które zakontraktowały AIR FISCHER Polska miejsca na sezon - w sezonie dopiero będą jaja. Już teraz Klienci wybierając ofertę w momencie kiedy dowiadują się Air Fischer ma ich dowieżć lub nie... rezygnują
      może URZAD LOTNICTWA CYWILNEGO zająłby się tą sprawą , bo czuje że jak nikt się tym nie zajmie .... to wkrótce będzie tragedia   odpowiedz »

      • AIR FISCHER o zgrozo 

        [2007-10-11 17:14 89.78.52.*]

        Wszystkie liniie sie spozniaja Ja pracujw w LOT i tez sa problemy   odpowiedz »

    • Szkoda ze Pan Wychowaniec w swojej szczerosci nie wspomnial  

      [2006-03-31 12:11 83.31.227.*]

      Szkoda ze Pan Wychowaniec w swojej szczerosci nie wspomnial o nie tak dawnym zablokowaniu na Okęciu przez cysterny Petrolotu samolotu linii Atlas wynajetego dla Fischer Air Polska (oczywiscie z przyczyn technicznych) z powodu niezaplaconych faktur za paliwo.   odpowiedz »

      • slyszalem o tym, ale Fischer ma nie tylko problemy z petrolo 

        [2006-03-31 16:07 83.31.227.*]

        ostatni dzien kiedy samoloty fischera oblsuguje na okeciu WAS (agent handlingowy). WAS tez ma ich juz dosyc bo nie dosc ze maja z nimi problemy z platnosciami to juz sie agenci maja dosyc wyjasniania, tlumaczenia i przepraszania pasazerow za permanentne wpadki fischera. Od jutra wspolczuje agentom z LGSu bo to oni beda "cholernie daleko od OK" z Fischerem   odpowiedz »

    • Opóźnienia Fisher Air to normalność! 

      [2006-03-31 13:13 213.158.202.*]

      Wykupiliśmy naszą podróż poślubną w Podróże TV, przewoźnikiem miał być Fisher Air. To nie była podróż poślubna a koszmar!!!

      W dniu 28 marca 2006 o godz. 06.30 mieliśmy wylecieć z Warszawy do Punta Cany na Dominikanie w naszą podróż poślubną. Specjalnie wyjechaliśmy z domu, z Bielska-Białej dzień wcześniej żeby nie jechać w nocy. Lot przesunięto na godz. 17.00 więc musieliśmy opuścić hotel przed 15.00 (pozwolono nam zostać w pokoju do 19.00). Podczas oczekiwań nie zapewniono nam napojów ani jedzenia. Dodam, że większość turystów z małymi dziećmi oczekiwała na lotnisku od godz. 04.00 bo wylot miał być o 06.30! Niestety wylot przesuwano z godziny na godzinę. Faktycznie wylecieliśmy o godz. 20.00 ale zupełnie innymi liniami, portugalskimi. W samolocie nie włączono żadnego filmu, nie sprzedano nam słuchawek żebyśmy mogli chociaż posłuchać muzyki, nie dano nam poduszek ani kocy (lot transatlantycki!).
      W skrócie opisując hotel Occidental Allegro Punta Cana, który przez Podróże TV jest reklamowany jako 4* to istny koszmar sprzedawany np. w USA jako hotel 3*.
      Niestety Fisher Air współpracuje z Podróże TV i ich standard usług jest poniżej wszelkiej krytyki ale wracając do sedna tematu czyli tylko przewoźnika, opiszę jeszcze powrót.
      Wybraliśmy "luksusowy" hotel blisko lotniska w Punta Canie, zaledwie 20 min. jazdy autokarem. Niestety przed wyczekiwany wyjazdem do domu poinformowano nas, że wylot jest z oddalonego o 3 godz. jazdy autokarem Santo Domingo! Oczekiwanie na lotnisku w Santo Domingo na samolot trwało 4 godz.! Lot powrotny 10 godz! (Lot z W-wy na Dominikanę trwał 12 godz!) Czyli nasza podróż powrotna do Warszawy trwała 17 godzin i to bez jedzenia! Kuriozalną sytuacją było to, że trzeba było sobie wykupić catering w samolocie, który kosztował 352 zł / 2 osoby a w drodze powrotnej go nie otrzymaliśmy. I zwrotu pieniędzy również nie otrzymaliśmy. Napisaliśmy już oczywiście 2 reklamacje i ale na razie nie było żadnej reakcji.

      Dodam jeszcze, że to nie była dla nas pierwsza wizyta na Dominikanie i zawsze byliśmy bardzo zadowoleni z takich wczasów ale popełniliśmy błąd, że tym razem wyjechaliśmy z polskiego biura podróży o tak złej opinii. Niestety kiedy wykupowaliśmy wczasy w lokalnym biurze podróży to sprzedano nam je jako wczasy z Pes Travel / Open Travel a nie Podróże TV, po prostu nie poinformowano nas, że te biura zostały przejęte prze Podróże TV!

      Iwona i Zbigniew Byra   odpowiedz »

      • Piernik do wiatraka 

        [2006-03-31 16:07 85.89.170.*]

        A co ma piernik do wiatraka, że jakaś pani leciała kiedy indziej z kim innym gdzie indziej i się jej nie podobało? Jak klient wpłaci te swoje marne lub większe pieniądze, to mu się wydaje, że ważniejszy od wszystkich sił działających na tym skarg padole. Nieważne, że jest nagła konieczność naprawy usterki samolotu - "a co mnie to obchodzi", nieważne, że jest nielotna pogoda - "zapłaciłem i wymagam", "chlam i rzygam, bo panisko jestem i wolno mi". A dziennikarzyna kasę wziął za wymiociny, i wszyscy przedrukowali sensację dnia, łącznie z Tur-info. Tur info chociaż zamieścił wypowiedź drugiej strony, dziennikarzyna oczywiście nie(?), bo taka prawda nie jest ciekawa dla publiczności. Ludzie! Czy wymagać można tylko od biur podróży? 27 marca były zapisy na USG w CZMP w Łodzi na cały miesiąc kwiecień. Zatelefonowałam do rejestracji, żeby się zapisać. Rejestratorka powiedziała mi, że jest strajk i przychodnia jest nieczynna, więc nic nie załatwię. OK. Dzwonię następnego dnia, a panienka w przychodni mi mówi, że owszem strajk był, ale one zapisywały cały dzień, i już cały kwiecień ma zajęty, a mnie to ona ma w tyle, a i również to, co kto mi powiedział w rejestracji. (W ZUSach, składkach i podatkach nie zalegam.) "Pozdrowienia" dla poradni USG i rejestracji CZMP. To ma piernik do wiatraka.   odpowiedz »

      • podroż na Dominikanę 

        [2006-03-31 16:19 83.6.210.*]

        Sznowni Państwo,Drodzy czytelnicy , tak to jest jak się chce spędzić tanio wakacje i korzysta się z super promocji ectt..nie ma nic za darmo moi drodzy , za luksus i godziwe warunki trzeba zaplacic , mam nadzieje, ze w końcu dotrze to do naszych polskich turystów
        pozdrawiam   odpowiedz »

      • Opóźnienia Fisher Air to normalność! 

        [2007-05-01 21:49 83.21.53.*]

        ja w tamte wakacje leciałem do grecji a opoznienie fischer air bylo ok godzina a i tak lecieliśmy MD-80 jakiś greckich lini zamiast Boeing'iem 767 Fisher air   odpowiedz »

      • Opóźnienia Fisher Air to normalność! 

        [2009-09-24 22:42 80.121.16.*]

        taki milioner jak ty, opasły, powinien chyba wykupić wczasy/podróż poślubną w jakimś renomowanym biurze podróży a nie w Fisherze. Więc pseudointeligencie bez matury lepiej zajmij się uczciwym życiem bo wszyscy sie z ciebie śmieją żeś niewykształcony, karłowaty i pospolito-prostacki trącący chamstwem i prostactwem.   odpowiedz »

    • Dziwna kraj 

      [2006-04-02 07:59 217.76.116.*]

      - tak mówil pewien polski satyryk o Polsce w swoim programie telewizyjnym.
      I mial 100% racji. Przeciez taka sytuację jak miała miejsce mozna natychmiast wyjasnic - i co najdziwniejsze są przeciez w naszym kraju odpowiednie do tego słuzby. Przecież każdy organizator turystyki podlega kontroli organu który wydał mu koncesję (zezwolenie). Wystarczy więc aby taki organ dokonał kontroli danej imprezy i obiektywnie (bez dziennikarskich sztuczek i retoryki przedstawiciela firmy) ustalił, kto i jakie działania wykonał niezgodne z prawem (lotniczym, ustawie o turystyce...). I oczywiscie podał to jako oficjalny komunikat - wydany przez bezstronną instytucje. I wówczas należy w swietle prawa - Z URZĘDU (bo urząd ma wręcz takie obowiązki!) albo ukarać odpowiednich realizatorów imprezy albo nie. Przezież w uzasadnionych przypadkach można nawet odebrac prawo do organizaowania imprez turystycznych. Awarie sa na całym świecie, wpadki sa również wsród najbardziej renomowanych biur podróży świata. Jesli jest to jednak rzeczywiste, prawdziwe i odpowiednio zrekompensowane i wyjasnione na bieżąco klientom - napewno nikt nie będzie miał pretensji. Nikt przeciez nie chce lecieć niesprawnym samolotem, jechac niesprawnym autokarem... itd. Gorzej jednak, gdy okazuje się, że "ktoś kręci" - okłamuje, mataczy... robi nas w balona. I to należy w sposób uczciwy i kompetentny sprawdzic i opublikować. Tylko... czy potrafimy zrobic to rzetelnie i uczciwie? Polska to przecież piekna kraj...   odpowiedz »

 
     

Forum gorące tematy

Forum gorące tematy
Ta strona przetwarza dane osobowe oraz używa COOKIES. Szczegóły przetwarzania danych osobowych są opisane w polityce prywatności. Korzystając z tej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Wszelkie szczegóły w regulaminie, polityce prywatności oraz polityce cookies.
  Akceptuję