Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Itaka oszukuje klientów
Autor: Czytelnik IP 85.222.86.*
Data wysłania: 2008-11-22 15:00
Temat: Itaka oszukuje klientów
Treść: 3 tygodnie temu wróciłem z wczasów - hotel Fayrouz Plaza Beach Resort w Marsa El Alam.

Klasyk - kupowałem 9dni w Egipcie za prawie 2 500pln/os, kiedy przyszła umowa okazało się że będzie 7 noclegów - 8 dni jeżeli policzyć czas spedzony na lotnisku od 00:00 do 03:45 w nocy (planowany wylot).
Na miejscu okazało się (w przedostatni dzień), że pokoje trzeba zdać do 12:00 przedostaniego dnia (czyli po 6 noclegach), jak ktos chce przedłużać to baaaaardzo chętnie: 30 EUR + drugie tyle za posiłki, albo siedziec w zimnej recepcji (ci chciwi egipcjanie naprawde nie wiedzą jak sie posługiwać AC), albo przed hotelem na środku pustyni - 12 godzin, bez jedzenia i picia - najlepsze ze wszyscy zapłacili za 7 noclegów - i jeszcze musieli dopłacać na miejscu.

Rezydent pani beata syrnicka z usmiechem na ustach i rozbrajającym spokojem mowiła, ze nic nie moze zrobic i ze po powrocie bedziemy sobie mogli pisac reklamacje do biura... SKANDAL!

reklamacja to mało, ja kieruję sprawę do sądu.

oszukują, naciągają, zwodzą...

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij