|
Wątek:
|
Hotel Szydłowski z ISO 9001:2001
|
Autor:
|
Czytelnik IP automat.*
|
Data wysłania:
|
2008-12-03 15:28
|
Temat:
|
Hotel Szydłowski z ISO 9001:2001
|
Treść:
|
Aktualność: Przygotowania do audytu trwały dziewięć miesięcy. Przed uzyskaniem tego tytułu w hotelu przeprowadzony został cykl szkoleń. "Musieliśmy przejść długą. Pierwszym krokiem było uczestnictwo kadry kierowniczej w szkoleniu z zakresu wdrażania i dokumentacji systemów jakości według norm ISO serii 9000. Wiedzę zdobytą na szkoleniu wykorzystaliśmy, wdrażając system w hotelu" - powiedziała Agnieszka Czarnecka, kierownik recepcji hotelu Szydłowski.
Teraz hotel Szydłowski może być dumny ze swojego certyfikatu. "Jesteśmy pierwszym hotelem w Trójmieście, który uzyskał taki certyfikat. Certyfikat potwierdza, że hotel Szydłowski wprowadził i stosuje system zarządzania jakością w zakresie usług hotelarskich i gastronomicznych" - dodała Czarnecka.
|