|
Wątek:
|
Kłopoty z Ecco Holiday
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.24.0.*
|
Data wysłania:
|
2006-05-14 15:04
|
Temat:
|
My sprzedajemy Ecco Holiday
|
Treść:
|
ale tylko i wyłącznie klientom, którzy jadą w parach. Któegoś dnia przyszła do mnie Pani, która chciała wykupić wycieczkę dla 1 osoby. Jak się dowidziała, że w Ecco ma wykupić opcję "podróżujący samotnie", co onacza, że zostanie jej ktoś dokwaterowany, a owa opcja to po prostu jakiś haracz albo kara za to, że jedzie się samemu, to kobietę aż zatkało. Dlatego od razu poleciłam jej ofertę innego biura, które nie kazało sobie nic dopłacać, zastrzeżono jednak, że mogą kogoś dokwaterować (Pani nie chciała dopłacać za jedynkę, wolała dokwaterowanie). Klientka poleciała, wróciła i nawet wpadła do nas opowiedzieć wrażenia z wczasów. Dokwaterowano jej sympatyczną Panią, wczasy były udane i klientka była bardzo zadowolona z wypoczynku. Co do Ecco to drażni mnie traktowanie innych agentów (jesteśmy małym biurem) jak ludzi podrzędnej kategorii. No bo jak to inaczej nazwać, jeżeli mam w biurze ludzi, którzy sa zainteresowani konkretną ofertą i pytają o takie szczegóły jak np. czy hotel jest to jeden budnek, czy np. dwa sąsiednie, bo na zdjęciu nie widac tego wyraźnie, a oni chcą jechać ze znajomymi i być zakwaterowani w jednym budynku. Dzwonie to Ecco, a tam Panie ledwo raczą udzielić odpowiedzi! Najwyraźniej źle, że ktoś próbuje sprzedac ich oferty. Trudno. Jak klient szuka czegos lepszego, to proponuję Orbis / Travel Time, tam przynajmniej cierpliwie odpowiadaja na moje pytania.
|