|
Wątek:
|
"ORBIS Transport i przyjaciele"
|
Autor:
|
Czytelnik IP 194.123.32.*
|
Data wysłania:
|
2009-02-24 20:49
|
Temat:
|
"ORBIS Transport i przyjaciele"
|
Treść:
|
Orbis pierwszy i ostatni raz.dlaczego? zamówiony miałem bilet z amsterdamu do lublina,adres i nr podany na bilecie by sie zgadzał z tym ze znaleźć ten nr, na tej ulicy to juz inna sprawa,(zmyliło mnie podanie informacji "Centraal Station Prins Hendrikkade 506, Busparking).przybyłem na dworzec na miejsce skąd dojeżdzaja autobusy i co nerwówka bo nie ma orbisa ,zadzwoniłem pod podany nr całodobowy ,powiedziano mi ze autobus sie spóźni,zapytałem jeszcze czy miejsce gdzie sie znajduje jest własciwym (czyli dworzec centralny)i niestety pan nie był wstanie mi powiedziec gdzie zatrzymuje sie autobus,tego wieczoru dzwoniłem jeszcze kilka razy i nic,nie było autobusu,potem dzwonie i słysze ze autobus własie pakuje ludzi ,ja sie rozgladam ale nigdzie go nie widze ,dworzec w amsterdamie jest duzy wiec sie olatałem w tą i zpowrotem(jeszcze padało)Poprosiłem o nr do kierowcy dzwonie ,pytam gdzie stoi a on mówi ze pod podanym adresem,ja pytam tz gdzie bo ja jestem na stacji centralnej i po krótkiej rozmowie okazało sie ze stoi ,ale 400 metrów obok dworca centralnego na parkingu płatnym.dobiegłem do niego jak juz własnie wyjeżdzał z parkingu:( A wystarczyło by na bilecie wpisać sam adres z nr, badz dodać ze przystanek znajduje sie obak stacji centralnej a przynajmniej takimi informacjami powinien dysponowac człowiek przy 24h telefonie.
|