|
Wątek:
|
Sindbad zamieszany?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 999.999.999.*
|
Data wysłania:
|
2005-02-22 11:59
|
Temat:
|
czy rzeczywiście dbają?
|
Treść:
|
Od kilku lat sprzedaje bilety róznych linii autokarowych. Rzeczywiscie jeszcze do polowy ubieglego roku rzadko zdarzało się, aby były na nich jakieś skargi. Niestety teraz są one coraz cześciej i ciężko je bagatelizować. Juz dwa razy zdarzylo mi sie, ze klient po powrocie do Polski przyszedł do mnie i zalił się, ze podczas przesiadki na inny autokar brakło dla niego miejsca... Czy to jest dbanie o klienta? Przyklady mozna by mnożyć, ale po co? Oczywiscie podobne przypadki zdarzaja sie tez innym firmom np. Jordanowi czy Bermudzie... nikt nie jest doskonały, ale twierdzenie, że Sindbad aż tak bardzo dba o klientów nie jest chyba zbyt obiektywnym stwierdzeniem.
|