Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Transport

Wątek: Wizz Air: 13 h oczekiwania, a potem odwołany lot
Autor: Czytelnik IP 87.207.40.*
Data wysłania: 2009-03-14 21:57
Temat: Wizz Air spóźniony i odwołany lot
Treść: witam,
tak się śmiesznie składa, że pracuję na infolinii wizzair i mogę udzielić kilku niezbędnych informacji 9całkiem gratis, nie za 3,66zł za minutę:P)
wizzair nie ma swojej placówki w polsce. reklamacje trzeba pisać na maila customerrelations@wizzair.com. w razie poniesienia jakichś kosztów w związku z takim opóźnieniem i przebukowaniem (hotel, dojazdy itp) do wysokości 70 euro za osobę za dobę rachunki (najlepiej imienne, jak ktoś już pisał) zeskanować i dołączyć do maila. nie ma sensu pisać, że się "żąda", czy "domaga", bo wtedy na odpowiedź można czekać dłużej niż regulaminowe 30 dni. takie opóźnienia będą również, kiedy w mailu zabraknie danych, rachunków itp. chcesz,żeby odpowiedziano ci szybko, upewnij się, że twoja reklamacja zawiera komplet załączników.
wizzair nie zwraca za przejazd taksówkami, jeżeli istniała możliwość dojechania na lotnisko autobusem/metrem/pociągiem, więc jeżeli jechałaś taksówką, możesz sobie odpuścić rachunki za przejazd.
w wypadku, kiedy nie otrzymasz odpowiedzi w ciągu 30 dni masz dwa wyjścia - napisać maila ponaglającego (z zaznaczeniem,ze już pisałaś, nie dostałaś odpowiedzi, 30 dni minęło - możesz dołączyć ponownie załaczniki) - odpowiedź po ponagleniu powinna dojść w ciągu kilku dni. ludzie pracujący w dziale reklamacji są tylko ludźmi i mogą mieć opóźnienia - jest ich garstka, a maili kilkaset dziennie. możesz też. jak ktoś pisał, uderzać do urzędu lotnictwa cywilnego.

jeśli dzwonisz na infolinie, nie strasz nas sądami, prawnikami, obsmarowaniem w prasie, strajkiem na lotnisku, zwolnieniem z pracy - masz naprawdę małe szanse cokolwiek w ten sposób osiągnąć, poza bólem głowy konsultanta, który odbierze jeszcze kilkadziesiąt podobnych telefonów. jesteście mili dla nas, my jesteśmy mili dla was i od razu przyjemniej się pracuje. rozumiem, że koczowanie na lotnisku może człowieka wkurzyć, ale wyżywanie się na konsultancie, który nie ma na nic wpływu, jest naprawdę bez sensu.

pozdrawiam:)

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij