|
Wątek:
|
są spoko
|
Autor:
|
Czytelnik IP 83.8.129.*
|
Data wysłania:
|
2006-05-29 23:12
|
Temat:
|
zastanów się to prowizorka
|
Treść:
|
wszystko jest OK dopóki nie trzeba korzystac z ich pomocy juz po zakupie biletu - zwłaszcza jak sie jest za granicą - ONI ZUPEŁNIE NIE INTERESUJĄ SIE KLIJENTEM i NAWET NIE WYKAZUJA NAJMNIEJSZEJ CHECI POMOCY - juz pisze o co chodzi... Otóż jak kupuje sie bilet z możliwoscią zmiany daty powrotu to ja np zawsze mogłam sie zwrócić do biura w którym kupiłam bilet by pomogli mi zmienić tą datę - dzwoniłam do biura, podawałam nr lotu, date itp ewentualnie emailem i było zawsze ok, a w przypadku tego biura to jaki� koszmar - odsyłaja jak sie zadzwoni do biura na lotnisku w mie�cie z którego sie wylatuje (nie koniecznie jest to wła�ciwie biuro - ja tak miałam)- nie znaja i nawet im sie nie chce sprawdzic gdzie jeszcze mozna sie udac by zmienic te rezerwacje nie mowiac o tym by sami chcieli to zrobic nawet gdy pierwsza zmiana jest za darmo...
|