Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Turystyka na świecie

Wątek: Coraz więcej pasażerów Ryanair
Autor: Czytelnik IP 81.108.132.*
Data wysłania: 2009-05-05 19:07
Temat: problem? pilne!
Treść: Witam!
ja mam następujący problem. Dzisiaj dokonałem zakupu biletu na trasie liverpool-wroclaw na 10czerwca br. Wybrałem opcje 1 bagażu rejestrowanego i odprawa online(taka opcja jest możliwa od marca tego roku). Teraz pojawia się problem, a właściwie moje niedopatrzenie. W regulaminie jest napisane, że rezerwacji online można dokonać od 15 dni do 4godzin przed planowanym lotem i tak wieć próbując wydrukować kartę pokładową wyskoczył mi taki właśnie komunikat, że jest to nie możliwe, bo nie zostały spełnione warunki zawarte w regulaminie, te o których wspomniałem. Zastanawiam się tylko, co teraz mam zrobić z moim biletem. Potwierdzenie na mail-u już jest, zapłaciłem za wszystko z tym, że opłata za odprawę online jest inna od tej pobieranej na lotnisku. Mam pytanie w związku z tym, czy ktoś z Was znalazł już się w podobnej sytuacji i jakie moga być komplikacje? Nie wiem, czy wystarczy, że w dniu odlotu stane jak zwykle w kolejce do okienka na lotnisku i dopłacę różnicę w cenie za odprawę (online/lotnisko), czy mogą być jeszcze jakieś problemy. Z góry dzięki za odpowiedź tutaj, lecz najchętniej mailowo. pozdrawiam, arek

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

Odprawa przez internet Ryanair- [2009-10-04 09:47 93.179.238.*]
Odprawiając się przez internet na lot Londyn Stansted - Marsylia w dniu 10 października br pomyłkowo wpisała ważność paszportu 2011r zamiast 2012 r. Wszystkie inne dane są prawidłowe. Proszę o pomoc jak naprawić błąd na karcie pokładowej. Dziękuję Krystyna odpowiedz »

Odprawa przez internet Ryanair- [2011-05-06 18:32 83.109.106.*]
gdyby ktos mial ten sam problem to trzeba zadzwonic na infolinie i po angielsku wytlumaczyc problem. beda pytac o wszystkie dane, tj. nr.rezerwacji, karte platnicza, adres itp. jak wszystko bedzie ok to zmienia ci te dane na prawidlowe. ja zrobilam blad w nazwisku mojego chlopaka i musialm to skorygowac. lepsze to niz zmiana nazwiska pasazera o "wdziecznej" kwocie za ten uczynek!!! pani byla niemila ale skorygowala blad. Uff! odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij