|
Wątek:
|
Tanie linie - wysokie opłaty lotniskowe, paliwowe i ubezpieczeniowe!
|
Autor:
|
Czytelnik IP 85.168.136.*
|
Data wysłania:
|
2006-06-11 11:55
|
Temat:
|
o roznych sposobach reklamy
|
Treść:
|
sluszna uwaga. To naiwne chwyty reklamowe. Niemniej, skuteczne. Bo otrzymujac taka oferte (Paryz/W-wa za 29 euros) czlowiek spontanicznie wchodzie na strone internetowa i po "drodze" wpada na pomysl, ze "moze byc tak przeleciec sie do W-wy z Paryza na Wszystkich Swietych" za taka cene, nizsza od autobusu (suma sumarum, nawet po doliczeniu dodatkowych oplat). To najlepszy dowod na "sile reklamy". Dobrze byloby, gdyby specjalisci od Turystyki wzieli sobie to na SERIO do glowy i zastanowili sie, jakimi sposobami przyciagnac klienta (na ktorego czycha wiele, wiele atrakcji).
|