|
Wątek:
|
Czy ktoś korzystał z usług biura podróży NECKERMANN?
|
Autor:
|
Czytelnik IP 77.252.74.*
|
Data wysłania:
|
2009-05-08 13:42
|
Temat:
|
Czy ktoś korzystał z usług biura podróży NECKERMANN?
|
Treść:
|
Korzystałem z biura Neckerman Polska. W poprzednich latach było OK. Jednak w tym roku zwiodłem się śromotnie. Na przełomie listopada i grudnia zeszłego roku zarezerwowałem wyjazd na narty do Austrii na luty tego roku. Zanim podpisałem umowę sprawdzałem na stronie internetowej cenę imprezy, która co tydzień zmieniała się. Wpłaciłem zaliczkę w terminie (20%). Jakież było moje zaskoczenie jak końcem grudnia otrzymałem informację o znacznym wzroście ceny imprezy(prawie 20%). Na moją pisemną interwencję otrzymałem informację, że kursy walut od lipca gwałtownie wzrosły (EUR o 30% a USD o 40%). Nie mogłem zrozumieć dlaczego od lipca liczony był wzrost kursu, skoro umowę zawierałem początkiem grudnia. Niestety żadne moje pisemne argumenty nie przekonały Biura. Miałem wybór albo dopłacić i jechać albo stracić wyjazd i prawdopodobnie zaliczkę. Dopłaciłem i pojechałem, ale niesmak pozostał. Doszedłem do wniosku, że Neckermann podpisywał umowę z całą świadomością, że cena zawarta w umowie jest sprzed pół roku i napewno będzie zwiększona, a klient nie będzie miał żadnej możliwości dochodzenia swoich racji. W Biurze nikt nie był kompetetny aby porozmawiać o mojej interwencji. Podobno reklamacje rozpatruje zarząd a z nim klient nie ma kontaktu. Podpisuję się pod zamieszczonymi opiniami o ich beszczelność i cwaniactwu.
|