Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: Czy ktoś korzystał z usług biura podróży NECKERMANN?
Autor: Czytelnik IP 79.185.240.*
Data wysłania: 2009-05-13 19:30
Temat: jestem w identycznej
Treść: sytuacji. W listopadzie zarezerwowałam wycieczkę do Hiszpanii, mnie też powiedziano, że jedyna promocja to stała cena, dodatkowych bonusów brak, bo oferta jest i tak korzystna. Zaliczkę wpłaciłam 4 grudnia, bo Pani źle wypełniła umowę - wpisała inne terminy. Teraz mam dopłacić ponad 1000 zł, co stanowi 25% ceny . Wyjazd jest dopiero 23 czerwca. W katalogu była to opcja z budzikiem czyli wcześniej - taniej. Teraz wycieczka wyniesie mnie nie tylko taniej, ale drożej niż w aktualnym katalogu. Ale to nie wszystko. Wykupiłam dodatkowe ubezpieczenie od kosztów rezygnacji, okazuje się, że tam mają takie zasady, że dotyczy to tylko jednej osoby, w dodatku w nagłych przypadkach typu zgon rodziców, bo teściów już nie, a jakby było mało, to zarząd ma zaopiniować wniosek. Pani M. Ch. z Travelplanet wyliczyła, że w przypadku rezygnacj będę musiała zapłacić ponad 2000 zł, bo liczą % od ceny ostatecznej. teraz mam wybór - dopłacić ponad 1000 i pojechać, albo dopłacić ponad 2000 i nie pojechać. Jak nie zapłacę, to komornik. Czy to nie jest chore? Oczywiście osoby, z którymi chcę rozmawiać, są nieuchwytne i nie wiadomo, kto jest kompetentny. Skandal. Napisałam reklamację, ale to można o kant d... rozbić. Może ktoś mi doradzi, co zrobić, żeby nie stać się żerem dla pasożytów? Chodzi mi o normalną ludzką uczciwość i zeby nie płacić czegoś, do czego się nie zobowiązałam. Na wszelki wypadek z góry dzięki za podpowiedzi.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

jestem w identycznej [2009-05-16 18:45 77.254.95.*]
Witam
Mam identyczną sytuację.Podnieśli mi cenę o 34%.Z 4200 na 5632.
1.Zadzwoniłem na bezpł. infolinię UOKiK nr 0800 800 008
2.Napisałem e-maila do Neckermana-ksiegowosc@neckermann.pl-o odstąpieniu od umowy.
3.Zażądałem zwrotu całej zaliczki.
4.Odpowiedzieli,że o zwrocie decyduje zarząd a ja im na to że raczej przepisy prawa.
5.W razie odmowy należy przekazać sprawę do Rzecznika Konsumentów który poprowadzi dalej sprawę.Załatwili ich sporo.
6.Stop naciągaczom.
Pozdrawiam-były długoletni klient Neckermanna
odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij