Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: ITAKA - opinie!
Autor: Czytelnik IP 83.20.10.*
Data wysłania: 2009-05-29 09:57
Temat: ITAKA- proszę o opinie!
Treść: ITAKA przystąpiła do szturmu na form.

Ok. Przyjmuję.

Jak uzyskać odszkodowanie za opóźnienia w wylocie.

Od ITAKI, bo sprzedają wycieczki lotnicze i bilet lotniczy jest elementem umowy. Oczywiście w umowie mają napisane, że nie odpowiadają za to ale moc zapisu wydaje się być równie silna, jak moc zapisu, że nie odpowiadają za nic.

Wszytko reguluje rozporządzenie 261/2004/WE Parlamentu Europejskiego z 11.02.2004 nad którego wykonaniem w Polsce sprawuje piecze Urząd Lotnictwa Cywilnego. Mówi ono nie mniej ni więcej że przewoźnik w przypadku opóźnienia musi:
1. bezpłatnie dostarczyć pasażerom wyżywienie i napoje
2. dwie bezpłatne rozmowy telefoniczne
3. zakwaterowanie w hotelu + transport na lotnisko gdy oczekiwanie ma miec miejsce w godzinach nocnych. Czyli jeżeli ITAKA przesuwa odlot z 13:00 na 2:00 dnia następnego przewoźnik musi zagwarantować hotel.
W realnych warunkach europejskich zasady zaczynają działac dla opóźnień od 2 godzin

Dlaczego ITAKA jest przewoźnikiem? Boweim w swoich umowach podpisywanych z klientami nie wymienia przewoźnika. A zgonie z ww. przepisami MA taki obowiązek.

Reklamacje składa się do przewoźnika na piśmie i musi on odpowiedzieć w terminie chyba 30 dni (może krócej nie pamiętam). Po tym terminie zwracamy się do Urzędu Lotnictwa Cywilnego (tel 22 520 74 39) i oni zakładają postępowanie administracyjne. Tu prawnicy ITAKi miękną bo w tym postępowaniu na wnoszenie idiotycznych zarzutów nie miejsca.

NIe wierzę w ani jedno słowo wypowiedziane przez pracowników ITAKI ich agentów, pośredników.

Moja rada nie stać was na wyjazd za granicę z porządnego biura. Nie szukajcie okazji w biurze podróży ITAKA z OPOLA.

Teraz przygotowuję opracowanie jak na podstwie dyrektyw UE uzyskać odszkodowanie za niezgodność oferty biura podróży ze stanem faktycznym. Sądy w naszym kraju są w większości przypadków bezradne w walce z prawnikami ITAKI, którzy są naprawdę nieźli i musicie o tym pamiętać. Żadna fuszerka nie przejdzie, znają wszystkie uniki i sztuczki. Jednak prawo UE jest tak precyzyjne, że nawet oni nic nie wymyślą, bowiem np jak nie ma suszarki w pokoju, a powinna być to jest na to, odszkodowanie za każdą dobę. Do prawników ITAKI - rozpoczyna się nowy etap w waszym życiu. Doświadczenie rozwija.

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

ITAKA- proszę o opinie! [2009-06-13 14:21 89.75.110.*]
Dawno nie czytałem takich bzdur !!! odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij