Forum turystyczneTurystyka forum
Biura turystyczne
Baza turystyczna
Turystyka biznesowa
Turystyka krajowa
Turystyka zagraniczna wyjazdowa
Transport
Gastronomia
Turystyka zagraniczna przyjazdowa
Turystyka na świecie
Inne związane z branżą
Temat dowolny




Forum grupa: Biura turystyczne

Wątek: ITAKA - opinie!
Autor: Czytelnik IP 93.105.209.*
Data wysłania: 2009-05-29 16:35
Temat: ITAKA- proszę o opinie! Mi się to biuro podoba ale !!!
Treść: Witam ! Chciałam wyrazić kika swoich uwag i opinii na temat wycieczki Bella Italia z biura Itaka , z której to właśnie wróciłam . Pani Pilotka Magda Gotowala wspaniale się nami zaopiekowała, była fantastyczna ! Program wycieczki extra , bardzo dużo ciekawych miejsc "zaliczonych" , hotele jak na objazdówkę dobre,jedzonko trochę skromne ,zwałasza śniadania /polacy lubią zjeść obfite sniadanie/za to makaronów na wieczorne kolacje do syta,w każdym hotelu /dokładki/. Bardzo negatywnie jednak muszę wyrazić się o transporcie . To skandal ! ! ! Stary MAN ,którym to przyszło nam podróżować był poniżej krytyki : pourywane podnóżki ,stare zakurzone siedzenia,niedziałające głośniki , ciasnota ,zwałaszcza na ostaniej tylnej kanapie gdzie wtłoczono aż 5 osób bez możliwości jakiegokolwiek manewru fotelem ,regularnie przygniatani byliśmy fotelani z rzędu przed nami / ta kanapa powinna być wogóle WYŁĄCZONA Z UŻYTKU ! ! / Pracujący z tyłu silnik podgrzewa fotele do wysokiej temperatury /ja siedząc tam poważnie sparzyłam sobie łydkę , a owoce i prowiant ,które miałam położonye w torbie na podłodze były ugotowane , nie nadawały się do zjedzenia ! Te miejsca nie mają też nad głowami bagażników . Komfort podróży BEZNADZIEJNY .Czy ktoś z kierownictwa Itaki przetestował te miejsca na tak daleką podróż ??? Jesli nie to proszę niezwłocznie to uczynić i na przyszłość POMYŚLEĆ o tym że każdemu WASZEMU klientowi ,uczestnikowi wycieczki należą się takie sme warunki w czasie podróży. Gdybym wcześniej wiedziała w jakim stanie jest ten autokar i w jakich warunkach bedę podróżować w zyciu nie wybrała bym sie w tak długą drogę .

OdpowiedzPowrót do drzewa wątku

Odpowiedzi:

ITAKA- proszę o opinie! Mi się to biuro podoba ale... [2012-11-11 17:12 46.149.222.*]
Zdecydowanie nie polecam Itaki - oszukała klientów czerwcowej imprezy do Czarnogóry ! .Rezydentka totalny kanał jak i kierownictwo Itaki . Nasz pobyt na imprezie ,,Wakacje spełnionych marzeń'' przerodził się w HORROR !!, Dwu krotnie interweniowała Policja i Ambasador RP ,baliśmy się o swoje życie gdy właściciel wyrzucał nas z hotelu dopuszczając się do rękoczynów w stosunku do nas i naszych małżonek . Być może nie doszło by do tego gdyby kłamliwa Itaka nie wysyłała swoich klientów do hotelu z którym zanim wysłano około 50 osób zerwano umowę . Po tych wszystkich traumatycznych przeżyciach jakich doświadczyliśmy na imprezie ,,Wakacje spełnionych marzeń'' to nieuczciwe i pełne ignorancji dla swoich klientów Itaka w ramach reklamacji proponuje 400 zł. co uważamy za skandal . Szerokim łukiem omijajcie nieuczciwe biuro Itaka ,w przypadku jakichkolwiek kłopotów pozostaniecie sami sobie. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM <BP - ITAKA> odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! Mi się to biuro podoba ale... [2010-03-07 21:52 91.150.221.*]
Do organizatorów - biura Itaka. Chciałbym podzielić się z Państwem częścią moich wrażeń z tygodniowej wycieczki na Lanzarote w styczniu 2010. Moją intencją jest przedstawienie selektywnego opisu przebiegu imprezy. Jeśli okaże się on w jakikolwiek sposób przydatny, będę ukontentowany. Uważam, że dobrze jest udzielać sprzężenia zwrotnego organizatorom, bo niekiedy mogą oni cierpieć na deficyt informacji, zwłaszcza tych nie będących wyrazami niezadowolenia. Przed wyborem Państwa oferty, przejrzałem opinie na forach internetowych. Pomimo, iż wirtualny papier przyjmuje jednakowo chętnie ludzką euforię, irytację, złośliwość, sensowną i nonsensowną paplaninę itp., komentarze na forach są dla mnie zawsze jakimś odbiciem rzeczywistości. Zatem decyzja o wykupie wycieczki u Państwa musiała zacząć dojrzewać od skorzystania z tego źródła informacji.
Po wstępnym odfiltrowaniu "za" i "przeciw" decyzja zapadła na "ok, let’s try". Na lotnisku w dniu wylotu:
Przedstawicielka biura obsługiwała wszystkich w kolejności udzielając krótkiej standardowej informacji o odprawie - wszystko ok, standardowa procedura. W samolocie:
Biuro chyba nie ma wielkiego wpływu na samą jakość i obsługę lotu, niemniej znalazło się w tekście powitalnym sformułowanie "...w imieniu biura podróży..."
Wylot odbył się planowo bez zakłóceń, paniki, aktów przemocy, zbiorowych zatruć, terroru, buntu załogi itd. Innymi słowy 10 kilometrów nad ziemią było miło i ekscytująco. Ciekawostka:
Jedna ze stewardess poprosiła pasażera, który podczas lotu (a nie samego startu) robił zdjęcia telefonem komórkowym w trybie "flying mode" by całkowicie wyłączył telefon, zaś druga stewardessa powiedziała, że poza startem i lądowaniem w trybie "flying mode" jak najbardziej można korzystać z aparatu. Zatem załoga nie była przeszkolona jednomyślne. Ale żeby tylko takie rozbieżności w zeznaniach były na tym świecie! Po przylocie na miejsce wypoczynku:
Podjęła nas pani Monika Kisiel, która udzieliła konkretnych, niezbędnych na daną chwilę informacji o tym dokąd mamy się kierować, gdzie czeka autobus itd.
Informacje te były powtarzane przez panią Monikę uprzejmie i cierpliwie każdemu turyście. Pani Monika odpowiadała również na pytania stawiane przez turystów, niejednokrotnie te same. Po usadowieniu się wszystkich uczestników w autobusie, pani Monika przedstawiła swoją osobę i rolę oraz udzieliła kolejnej porcji niezbędnych informacji, m.in.
podając czas i miejsce głównego spotkania organizacyjnego, na którym można będzie uzyskać resztę informacji. Ciekawostka #1:
Turyści z mniejszą ilością wyobraźni (lub z większym oporem do jej używania) wyszli sobie z autobusu "na papierosa" i cały autobus musiał na nich
czekać (może w przyszłości uda się takich znaczyć jakąś fajną plastikowa obrożą w stylu paska all-inclusive, tyle, że z napisem np. "przydział: łososie dębowo-buraczane")
Oczywiście, nie chodzi tu o stres wywołany odchyleniem od...
odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! Mi się to biuro podoba ale... [2009-06-22 20:43 83.8.43.*]
byliśmy z żoną w identycznej sytuacji/wycieczka do francji "tam gdzie nie byli twoi sąsiedzi" maj 2009/.
na dodatek dach autobusu przeciekał podczas deszczu mocząc ściany boczne.na postoju kierowcy zrobili otwór i podstawili wiadro !
uważam że miejsca w ostatnim rzędzie powinny być miejscami "technicznymi".
należy także powiadomić osoby którym je przydzielono o obniżonym standardzie komfortu podróży który je czeka - pomimo takiej samej ceny za wyjazd jaką opłacili pozostali uczestnicy ! ! ! .
odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! Mi się to biuro podoba ale... [2009-05-30 15:08 83.23.131.*]
W każdym biurze podróży miejsca w autokarze są przydzielane w zależności od kolejności rezerwacji, ja się zawsze pytam, jako którą osobę mnie zapisują i nie ma problemu. Justyna odpowiedz »

ITAKA- proszę o opinie! Mi się to biuro podoba ale... [2009-05-30 11:29 89.239.115.*]
Na tylnym siedzeniu autobusy siedzi elita i nie odpoczywa tylko spożywa wiec temperatura i komfort nie ma znaczenia. odpowiedz »


Powrót do wątkówOdśwież


Zgłoś problem z tą stroną »

Ogłoszenia praca turystyka, w turystyce


© 2024 FORUM-TURYSTYCZNE.PL. Wszystkie prawa zastrzeżone.
Korzystanie z serwisu oznacza akceptację regulaminu i zawartej w nim polityki cookies.
strona główna | kontakt | reklama | linki
Ta strona używa COOKIES. Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki i akceptujesz regulamin strony. Szczegóły w regulaminie.
OK, zamknij